49.Bölüm|İhanet..|

8.9K 101 316
                                    

49.Bölüm..

Robert Buse'nin onu sarsmasıyla düşüncelerinden sıyrıldı. Lydia'ya doğru ilerleyip kolundan kavradı ve sıktı.

Yüzünü yakınlaştırıp en sert bakışıyla bakıp sesinin de en sert tınısını kullandı.

"Sen ne yaptın! Salak mısın kızım sen!"

"Ne yapsaydım? Göz göre göre ona âşık olmana izin mi verseydim?"

"Ben ona âşık falan olmuyordum!"

"Oluyordun! Her saniye onu süzüyordun. Gözlerini ondan alamıyordun. O sınıfta olmadığında huzursuzlanıp dizini sallıyordun, o sınıfa girer girmez sırtını dikleştirip düz oturuyordun. Pür dikkat seyrediyordun."

"Saçmalama! Ben onları hep yaparım zaten. Buse'yle alakalı değil."

"Bal gibi de Buse'yle alakalıydı."

"Değildi."

"Peki Buse hayatına girdikten sonra bir kızla yattın mı? Ondan önce hep yapıyordun bunu, buna ne diyeceksin?"

"Yattım."

"Kiminle yattın?"

"Hatırlamıyorum ama yatmışımdır yâni."

"Ben sana söyleyeyim Robert; yanına Buse'den başka dişi sinek bile yaklaştırmadın! Bırak sevişmeyi göz teması bile kurmadın başka kadınlarla!"

"Herneyse konuyu dağıtma! Hiçbir sebep bana büyü yapmanı haklı duruma getiremez!"

"Başka şansım yoktu.."

"Ya sikerim senin şansını lan! Sen kendini ne sanıyorsun? Sana ait olduğumu falan mı düşündün? Nasıl bu kadar rahat insanların hayatlarına müdahale edebiliyorsun? Sen benim hayatıma hangi sebeple karışıyorsun!"

"Robert.."

Lydia korkuyla ağlamaya başladığında Buse devreye girdi. Robert'ın sıkıca kavrayan elini kızın kolundan ayırıp Robert ile göz teması kurmak için yüzüne baktı.

Göğsünden ittirip kadından uzaklaştırdı.

"Robert sakin ol lütfen.."

Robert korkutucu bakışlarını kadının üzerinden ayırmayıp Buse'yi yanıtladı.

"Sen karışma! Bu benim özgürlüğüme yapılan bir saldırı ve elbet bunun bir cezası olacak!"

Buse elini Robert'ın yanağına koyup kendine baktırdı. Zar zor gözleri buluştuğunda Robert biraz olsun sakinledi.

"Sakin ol canım, seni anlıyorum sinirlisin ama şiddet çözüm değil."

Robert sert bakışlarından eser kalmamış suratını öne eğmiş öylece sevdiği kadını dinliyordu. Buse devamını getirerek konuştu.

"Büyüler bozulabilir, en kısa zamanda kurtulacaksın benden.."

Robert duyduklarıyla gözlerini kadına odakladı.

Büyü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin