Robert Buse'nin yanında uyuyakaldığında yaklaşık yarım saat sonra Buse uyandı. Oğlunun mızıltısını duymuştu. Oda karanlık olduğu için yanında yatan kişinin Robert olduğunu anlamamıştı.
Yataktan kalkmadan hızlıca adamın dudağına öpücük bırakıp yataktan kalktı. Işıkları açmadan odadan çıktı. Parmaklarının ucunda yürüyerek adamı uyandırmamaya çalışıyordu.
Sessizce mızıldayan bebeğinin ve yanında yatan adamın yanına gitti. Adamı uyandırmamaya çalışarak bebeği kucağına aldı.
Öpüp kucağına yatırdığında bebek emmek için ağzını açmış annesinin göğüslerine yüzünü gömmüştü.
Buse gülüp kısık sesle konuştu.
"Annecim daha açmadım az sabır."
Bebek 'üveeğ' diye bir ses çıkardığında Buse adamı uyandırmamak için odadan çıktı. Yatak odasına gidip yatağa oturdu.
Yatakta yatanı kocası zannettiği için yanında emziriyordu bebeği. Göğüsünü açar açmaz bebek sabırsızlıkla yapıştı pembe tepeciğe.
Buse bebeğinin saçlarını okşarken Patrick kıtlıktan çıkmış gibi emiyordu. Bu durum 15 dakika kadar devam etmişti.
Sonunda uykuya yenik düşen bebeği adamın yanına yatırdı. O sırada büyük bir gürültüyle kapı çaldı.
Alacaklı gibi vuruyordu kapıya. Buse kim olduğunu anlamak için hızlı adımlarla gidip açtı.
Karşısında kanlar içinde bir adam ve onu taşırken adeta altında ezilmek üzere olan bir kız vardı.
Kız yaralı adamın koltuk altına girmiş iri bedeni taşımaya çalışıyordu.
Kırkmaları dağılmıştı, soğuktan pespembe olmuş dudaklarından yalvarışlar çıkarken gözlerindeki korku ve endişe hissedilir biçimdeydi.
"Lütfen yardım edin, çok kanaması var yardım edin."
Buse şaşkınlığını üzerinden atıp sadece kafasını sallayarak adamın diğer koltuk altına girdi.
Onu içeriye taşımaya çalışırlarken Dylan uyanmış, seslere gelmişti.
Buse kocasının salondan çıktığına şaşırmayı es geçip aceleyle konuştu.
"Aşkım yardım etsene."
"Ne oluyor Buse?"
"Bilmiyorum Dylan yardım et!"
Dylan kızın olduğu tarafa gidip konuştu.
"Abim sen çekil ben taşırım."
Kız zaten dermansız ve soluk soluğa kalmıştı. Bu teklifi reddedemeyecek durumdaydı. Çekilip Dylan'a izin verdi.
Dylan adamı hızlıca salona götürüp az önce kendi yattığı yatağa yatırdı.
Kız adamın başına geçip kazağını yukarıya doğru sıyırdı. Göğsündeki derin çiziği gören Buse korkuyla kocasına yanaştı.
"Hii, paramparça olmuş!"
Dylan karısını eliyle sırtından sıvazlayarak telkin ettikten sonra kıza döndü.
"Bu nasıl oldu? Çok derin gitmiş?"
"Hayvan saldırdı. Rica etsem bez ve tentürdiyot verir misiniz?"
Buse aklı başına yeni gelmiş gibi durup aceleyle sağlık çantasını alıp geldi.
Kıza verdiğinde kız müdahale edecekken Dylan durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
RomanceDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...