Yalanı bilmem, yılana inanırım,
Yıllarım yılanlarla dans ederek geçti benim.Aşka inanmam, gözlerine inanırım,
Ömrüm gözlerinin kuyusunda geçti benim..Final için son 1,2,3..
Dylan sabah kapının açılma sesine uyandı, kucağında gülümseyen bebekle odaya giren kişi Tony'di.
Buse hâlâ uyurken Tony bebeği ortalarına bırakıp adama baktı ve konuştu.
"Acıktı galiba Buse'yi uyandır emzirsin."
Sözünü bitirir bitirmez odadan çıktı. Dylan bebeğiyle bakışırken ne yapacağını düşündü.
Bebeğini kucağına alıp sırtını başlığa dayadı. Artık oturmaya başlayan evladını karnının üzerine oturttu.
Bebek elini emerek babasına bakarken Dylan onunla kısık sesle konuşuyordu.
"Çok mu açsın? Ne yapalım gidip bir kokoreç gömelim mi?"
Bebek adamın konuşmasına gülümseyerek cevap verirken Dylan kendi kendine konuşuyordu.
"Gerçi sen daha ek gıdaya geçmemişsin. Dün anan öyle dedi, süt bebesisin oğlum sen."
Bebek elini ağzından çıkartarak ağzını açıp güldü.
"Ne gülüyorsun lan eşek sıpası."
Bebek adamın üzerine doğru gelmeye çalıştığında Dylan yardımcı olup kendine yaklaştırdı bebeği.
Patrick babasını kafasının iki yanındaki saçlardan kavrayarak ağzını açıp saldırdı.
Adamın burnunu ısırmaya çalıştığında Dylan izin vermeyince bu sefer de yanağına saldırdı.
Dylan gülerek bebeğini uzaklaştırmaya çalışsa da bebek hırslıydı, ısıracaktı.
Daha dişleri bile yoktu ama ısırmak istiyordu işte. Dylan serbest bırakıp ısırmasına izin verdi.
Bebek büyük bir hırsla yapışırken adam suratına yapışan salyalarla sadece bekliyordu.
Bebek ısırmayı bırakıp emmeye başladığında oğlunu tutup geriye çekti. Suratındaki salyaları koluna sildi.
Patrick açlıktan olsa gerek ağlamaya başlamıştı. Dylan derin uykuda olan melek gibi kadına birkaç saniyeliğine baktığında uyandırması gerektiği için kolundan dürttü.
"Buse çocuk acıktı, kalk da emzir."
Buse duymuyordu, hamilelikten dolayı uykusu ağırdı.
Dylan kadını tekrar dürttüğünde kadın yine uyanmamıştı. Bebeği ortalarına yatırıp kadının pijamasının aşağısını tutup kaldırdı.
Göğüslerine kadar açıp sütyene elini atacakken duraksadı. Bunu yapmak zor geliyordu, önceden istediği zaman dokunduğu göğüslerine şimdi bebeği için bile dokunmak zor geliyordu.
Utanıyor gibiydi, sanki yanında yatan kadın karısı değil de bir yabancıydı.
Ama bebek için yapması gerekiyordu. Soğuk elini kadının göğsüne dokundurduğu anda Buse soğuğun etkisiyle korkarak uyandı.
Derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştığında önce Dylan'a sonra üzerine baktı.
Dylan açıklama gereği duymuştu.
"Partick acıktı da onun için şey yaptım ben, pardon."
Buse dudağının bir kenarı istemsizce yukarıya doğru kıvrılırken bir yandan da kafasını anladım der gibi sallıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
Roman d'amourDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...