35.Bölüm..|Maç..|

5K 108 281
                                    

35.Bölüm..

📍Buse'nin Anlatımından..📍

Gözlerime vuran güneşin etkisiyle uyanmış kocamın göğsüne yüzümü gömmüştüm. Geriye çekilip yüzüne baktım, bir elini başının altına koymuş diğer eli de belimi kavramıştı.

Gözlerini bana çevirdiğinde göz göze geldik, gülümseyerek konuştu..

"Günaydın.."

Hafif doğrulup yüzüne daha da yaklaştım. Dudağından öpüp konuştum.

"İşte şimdi aydı.."

Yerinde doğrulup ayağa kalktı, ben de onun arkasından kalkıp yüzüne baktım.

"Dylan, konuşmamız gerek.."

"Aşkım kahvaltıyı dışarıda yapalım mı? Hava çok güzel."

"Dylan! Beni dinleyeceksin!"

Bağırdığımda ciddileşerek kaçtığı tartışmaya girmek zorunda kaldı.

"Dinliyorum sevgilim söyle."

Hâlâ kibar olmaya çalışıyordu, hayır ben anlamıyor muyum bana kızgın olduğunu niye kızgın değilmiş gibi davranıyorsun!

Buna ne kadar kızarsam kızayım onu artık anlamıştım. Demiştim ya Dylan deniz gibidir, içinde fırtınalar kopsa da sabreder, taşmaz..

Şimdi de aynısını yapıyordu ama bu sefer vursun, kırsın, döksün, taşsın ama aramıza asla soğukluk girmesin..

"Dylan bana kızgınsın ve kızgın gibi davran! Hesap sor, kır, dök ama hiçbir şey yokmuş gibi davranma!"

"Ne var ki aşkım? Her ilişkide olan şeylerdir bunlar, kızacak bir şey yok."

"Dylan bana aşkım deme! Bana şu an hiçbir sevgi sözcüğü söyleme!"

"Tamam Buse.."

"Ya sorsana niye yaptın bunu desene!"

"Peki, niye yaptın bunu?"

"Sinirlen! Kavga istiyorum! Dylan bağır! Bana hesap sor! Şimdi şu siktiğimin kibarlığını bırak ve hesap sor!"

Nihayet sinirlendirmeyi başarmıştım, kasları kasıldı ve yüz hatları gerildi. Kaşları çatıldıktan sonra sesini yükselterek konuştu.

"Niye yaptın? Niye içtin o hapı? Buse benim bundan niye haberim yok? Saklamanı gerektirecek bir durum mu var? Neden saçma sapan işler çeviriyorsun?"

"İçtim.. İçtim çünkü bebek istemiyorum! Ben seni istiyorum Dylan! Doya doya gezmek, doya doya eğlenmek, doya doya sevişmek istiyorum. Bebek gelecek ve seninle benim aramıza girecek, istemiyorum Dylan seni onunla paylaşmak istemiyorum!"

"Ben hap içmene kızmıyorum, benden saklamış olmana kızıyorum! Ne yapacağımı düşündün, bebek istemediğini söylediğinde seni döveceğimden mi korktun? Yoksa terk edeceğimden mi? Niye söylemedin bana? Canavar mıyım Buse ben? Sana zarar mı verecektim?"

"Dylan ben söyleyemedim.. yapamadım. O kadar hevesliydin ki istemediğimi söyleyemedim."

"Ya benim hevesimden ne olacak Buse? Sen istemediğini söylesen ben zâten heveslenmeyi bırakırdım. Ben hayatımı tamamen sana bağlı yaşıyorum. Senin istemediğin şeyi ben de istemiyorum.."

"Korktum Dylan! Hayallerin yıkılır diye korktum.."

"Diyelim o hapı kullandın ve benden saklamayı da başardın, ne olacaktı Buse? Ben önünde sonunda öğrenmeyecek miydim? Yine de yıkılmayacak mıydı hayallerim?"

Büyü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin