34.Bölüm|Hap..|

6.2K 118 150
                                    

34.Bölüm..

📍Dylan'ın Anlatımından..📍

Yorgun argın eve gelmiş ve hemen uyumuştuk. Tam 8 saat uykunun sonunda Buse kahvaltı için uyandırmıştı. O kadar yorulmuştum ki yerimden kalkacak hâlim yoktu.

Yanıma oturup başımı okşadı.

"Bebeğim hasta mısın?"

"Yok aşkım hasta değilim ya sadece yoruldum biraz."

Sesim pürüzlü çıkıyordu çünkü dün küfürleri ederken acayip bağırmıştım, boğazım bağırmalara alışık olmadığı için şu an acayip canım yanıyordu.

Buse yanımdan kalkıp mutfağa gitti. Birkaç dakika sonunda elinde çayla yanıma geldi, bu bir bitki çayıydı, kokusunu aldığımda öğürerek kafamı geriye çektim.

"Aşkım bu ne ya içmeyeceğim ben bunu."

Buse yakamdan tutup bana doğru eğildi.

"Dylan kafanı kırarım içeceksin! Dün orda küfürler ettin bak boğazın ne hâle geldi, Allah cezanı verdi işte! Bu bitki çayını da içeceksin, bu da senin cezan!"

"Ama aşkıım.."

"Yok aşkım falan içeceksin Dylan!"

Kupayı ağzıma yaklaştırdığında el mecbur bir yudum aldım.

Midemin bulanmasını bastırarak çayı yuttum.

"Yeter bu kadar."

"Dylan!"

Bağırdığında korkuyla irkilip tekrardan bir yudum aldım.

Sert bakışlarıyla tekrar içmemi söylediğinde elinden kupayı alıp kafama diktim.

Hepsini aniden içerek kupayı ona uzattım.

"Aşkım manyak mısın alev gibi çayı diktin! Sindire sindire içsene!"

"Ya tamam bağırma senin de boğazın acıyacak."

"Neyse içinde siner zaten."

Kupayı alıp yanımdan gitti, ben öylece uzanmış tavanı seyrederken elinde kahvaltı tepsisiyle yanıma geldi. Tepsiyi bacaklarımın üzerine koyarak eline aldığı tosttan bana uzattı.

"Aç ağzını kocacım."

Gülümseyerek ağzımı açıp tosttan ısırdım. Ben tostun muhteşem tadını hissederek yerken o da bir ısırık aldı.

Ağzının kenarında kalan ketçapları aniden ona yaklaşıp dudağımla emerek temizledim.

Yaptıklarıma gülerek ağzıma yumurtadan tıktı.

Kahvaltımız bitince de elinde şurupla geldi, pedifen miydi o? En sevdiğim.. hem de portakallı.

Şurubun kapağını açıp kaşığa döktü ve içirdi. Annem küçükken çok içirirdi bana ve tadını çok severdim.

Elindeki şurup şişesini kapıp kafama diktim.

Korkuyla elimden almaya çalışarak bağırdı.

"Aşkım salak salak durma fazlası zararlı! Ver şunu!"

Büyü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin