14.Bölüm|Dokunuşların Sesi..|

27.9K 268 54
                                    

14.Bölüm..

Odama dolan ay ışığı gözüme vurduğunda belimde sımsıkı sarılı olan ellerin üzerine ellerimi koydum.

Yavaşca arkama doğru dönerek baktım. Yüzünü görememiştim. Karanlıkta belli olmuyordu. Bedenimi biraz ona çevirdiğimde mis kokusu burnuma geldi.

Bedenimi tamamen ona döndürüp bir bacağımı üzerine atarak kollarımı bedenine sardım.

Yüzümü göğsüne bastırarak derin derin kokladım. Ciğerlerime dolan kokuyla gülümsedim.

Yaklaşık 10 dakika kadar bu pozisyonda durup nefesim daralana kadar kokladım.

Dylan gülümseyerek konuştu.

"Birileri kokumu çok beğenmiş anlaşılan.."

Ben dediği şeyden sonra kafamı kaldırıp ona baktım ve üzerine eğildim.

"Oksijeni bilmem ama kokun şart."

Dylan sözümü bitirir bitirmez üzerime çıkarak yüzlerimizi yakınlaştırdı ve konuştu.

"O zaman sıra bende.."

Yüzünü boynuma gömerek kokladı. Tek yaptığı bu değildi aynı zamanda küçük öpücükler de bırakıyordu çıplak tenime.

Öpmeyi bırakıp geri çekildi bedenimi süzerek gülümsedi, yüzünü yüzüme odaklayarak gözlerimin içine baktı.

"Gelinliğini çıkarmamışsın."

Gülümseyerek ellerimi omuzlarına koydum ve oradaki kıvrımlarla oynamaya başladım.

Gözlerimin odağı sevgilimin göz bebekleri olduğunda cevap verdim.

"Hmm. Seni bekledim."

Dylan her zamanki ciddiyetiyle beni cevapladı.

"Onu benim çıkarmamı mı istiyordun?"

"Evet. Eğer babam gelmeseydi bu gece çok başka olacaktı. Sen ve ben karı koca olacaktık. Bu gelinliği sen çıkaracaktın üzerimden. Ben bunu beklerken kendimi odada tek başıma buldum, çıkarmaya elim gitmedi ben de seni bekledim."

"Geleceğimden o kadar emindin yâni?"

"Hmm evet emindim. Benim bu kadar üzgün olduğumu bile bile evde uyuyamazdın, yanımda olup beni teselli edeceğini ve bana ilaç olacağını biliyordum."

"Beni bu kadar iyi tanıman beni korkutuyor."

"Seni seviyorum."

"Seni çok seviyorum kadınım."

Omuzlarındaki ellerimi boynuna koyup kendime doğru çektim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

Karşılık verdiğinde öpüşmemiz alevlenmişti. Elleri bedenimde gezinmek için boşluk arıyordu. Gelinlik buna müsait değildi bu yüzden gelinliğin üzerinden dokundu bedenime.

Sol dirseği dengeyi sağlamak için yatağa dayalıyken sağ eli göbeğimden yukarıya doğru yol almış sol göğsümü bulmuştu.

Göğsüme yaptığı masajımsı yumuşak hareketler bedenimi ele geçirirken dudaklarımız arsızca öpüyordu birbirini.

İkimiz de kontrolümüzü kaybedeceğimizi anlamıştık.

Dylan dudaklarımızı ayırıp üzerimden kalktı. Beni de elimden tutarak kaldırdı. Arkamı çevirerek omzumdan gelinliği çekip üst kısmını çıkardı.

Büyü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin