8.

494 55 6
                                    

!TW!- pls já nevím co sem psát, já vím že tam je na co upozorňovat, ale nevím na co 

pov. Dream

Toho kluka jsem provedl po budově, vlastně pořád nevím jak se jmenuje. Teď ležím na posteli a sleduju ho jak se přehrabuje ve své tašce co mu dal doktor a asi vybaluje věci.

 Něco mě na něm strašně přitahuje, prostě si bere všechnu mojí pozornost, bez toho, aby se nějak snažil. Rozčiluje mě tím, ale nemůžu si pomoct. Našel jsem věc co ho dost znervózňuje a na rozdíl ode mě neumí tak dobře schovávat emoce. Znervózňuje ho moje neustálá klidnost, přesněji moje hraná klidnost. Reálně nejsem klidný vůbec, možná jsem i víc nervózní než on a to nemám z čeho, na rozdíl od něj. Ukázal jsem mu svých emocí až moc a on mi dává svým pohledem jasně najevo že ví, že mám emoce, ale neví že je skrývám. To že jsem se mu odhalil hned jak mě poprvé uviděl mi bude dávat najevo pořád. Jeho tmavě hnědé oči přitahují můj pohled pořád, nejradši bych se do nich díval pořád, ale nenavazuji sním oční kontakt. Pohledem mu uhýbám, nechci mu dávat falešné naděje, nebo aspoň myslím že by byly falešné. On se snažil navázat konverzaci, ale já mu to nedovolil. Mám pocit že toho o mě ví víc než by měl a to jsem mu nic neřekl a kdybych mu něco řekl, ten pocit by mě rozežíral, myslím. 

Na první pohled je jasný proč tady je. Vyhublí tělo a obvázaný ruce. Když přibere pár kilo jeho tělo bude dokonalý, teď je zatím jen perfektní-. Proč nad ním takhle přemýšlím, nechci nad ním přemýšlet, nebo minimálně v tomhle směru.

otočil se na mě, já automaticky uhl pohledem a zase cítil jeho pohled na mě, tentokrát na na zádech. Byl ostřejší, prohlížel si moje tělo, znervózňovala mě to "hodláš na mě civět ještě dlouho?" zeptal jsem se ho trochu otráveně. Uhl pohledem a odešel do koupelny.

Otočil jsem se z boku na záda a hypnotizoval strop, přesně tohle je čas kdy bych si nejradši pustil do uší písničky co nejhlasitějš to de, ale protože jsem zavřenej tady nemůžu.  Mohl bych se jít podívat za Nickem, kterej tady taky skončil kvůli jeho rodičům a nebo počkat na toho kluka a provokovat ho. Počkám na toho kluka, nikam se mi nechce. Pokusím se z něj aspoň dostat jméno, nevím k čemu mi bude, ale je asi dobrý znát jméno někoho kdo je z tebou na pokoji 

Hlasitá hudba utlumovala všechny moje emoce, tak jako jsem se snažil já. Poslední dobou mi to nejde, přesněji od tý doby co se okolo mě motá ona. Lil jsem do sebe jeden panák za druhým, nepomáhalo to. Měl jsem kvůli ní špatný pocit a to jsem ani neměl proč, zničila jí naše matka tak jak ničí teď mě.

IK IK IK je to krátký, ale já nevím prostě jsem rád že jsem zvládl aspoň to, bcs bych tam teď nejradši všechny zabil. Idk kdyby jste chtěli někdo psychicky nestabilního kamaráda co neví co je a bude vám ve tři ráno posílat hlasovky o tom na co zase přišel, nepište mi na ig. MOC MOC MOC VÁM DĚKUJU ZA AKTIVITU, NETUŠÍM KDE JSTE SE TU VZALI, ALE OMG DĚKUJU MOC. Prej je čas jít spát (idk říkala mi to matka), takže pokud jste pořád vzhůru běžte spát <3 GN/GM ilyy all <33

542 words 

IG: adriinotfound

Ds: aadriana_#0546

(kvalita týhle ff  někam odchází sry)

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat