!TW!- problémy z jídlem
Pov. George
Odraz v zrcadle, jasně ukazoval tu trošku co se že mně stala. Nemám to na koho svést, můžu si za to sám a to je nejhorší. Možná bych mohl trochu viny přehodit na údajně mého otce, ale patří ta vina jemu? Ano byl to on kdo zabil mojí matku, ale to byla jen poslední kapka, za všechno můžu já. Kdybych matce řekl co je to za hajzla, mohla by tu pořád být a já bych nemusel být tady. Cítil jsem jak se moje oči plní, přivřel jsem víčka a vytlačil pár slz ven. Oplachl jsem si obličej studenou vodou a vrátil se do pokoje za tím, neustále klidným člověkem.
Lehl jsem si do mojí postele, on ležel na té své a asi se díval do stropu. Nevím. Rozhlédl jsem se po pokoji, můj pohled se zastavil u okna. Z venkovní strany byly černé mříže, klika byla pro jistotu na zámek. Třeba není zamčený, zatoužil jsem po aspoň troše čerstvého vzduchu.
Zvedl jsem se z postele a zamířil to k oknu. Ucítil jsem na sobě pohled Dreama, nebo mu mám říkat Clay aspoň ve svých myšlenkách? Proč nad tím teď vůbec přemýšlím. Zvedl jsem ruku a chytil kliku. Chtěl jsem sní otočit na horu a do pokoje pustit trochu vzduchu, nešlo to. Klika byla pro moje překvapení zamčená. Díval jsem se z okna. Byla vidět zahrada ohraničená plotem, aby náhodou někdo neutekl. Na zahradě byla trampolína, fotbalové hřiště a spousta dalších věcí na sporty, což není nic pro mě.
Z pozorování zahrady mě vyrušil,pohyb vedle mě. "ty jsi čekal že to jde otevřít? " zeptal se mě, trošku posměšným tónem "není jedno co jsem čekal?" odpověděl jsem mu otázkou, z pokusem o klidy tón, ale nejsem si jistý jestli se mi to povedlo. "hmm jak se vlastně jmenuješ?" řekl zse klidným hlasem, už ani to pobavení v něm nebylo "George" řekl jsem potichu. Nevím proč mluvím potichu.
"za pět minut je objet a nemá cenu se tomu vyhýbat, oni si tě najdou" řekl a odešel z pokoje asi do jídelny. Proč to řekl jak kdyby mi četl myšlenky, je tady snat že stejného důvodu jako já? Nevypadá že by někdy trpěl poruchou Primu potravi. Nemyslím to nějak špatně, má perfektní postavu. Vysoký. svalnatý teda myslím že je svalnatý- proč o něm takhle přemýšlím, není můj typ (to ti nežeru ani já a to jsem to sem napsal George).
Nechal otevřený dveře, šel jsem taky do jídelny. Dveře za sebou zavřel. Došel jsem do té místnosti kde se jí. Byla plná lidi co neznám. Znám tady jen Dreama, kterého vlastně taky neznám. Sednul jsem si naproti němu. Předemnou na talíři leželi špagety. Dvriv sem je míval rád, do doby než jsem se je jednou snažil vyzvracet, od té doby k nim mám odpor.
Prohlížel jsem si špagety na talíři, měl jsem hlad, ale zároveň jsem ho neměl. Ty dva rohlíky ráno mi stačili. Snažil jsem se nalhávat sám sobě. Nevím co se semnou děje, lzu sám sobě že nemám hlad? Moje tělo chce jíst, ale hlava mu to nechce dovolit. Je to tím že jsem zavřený tady, nebo čím to je. Kladl jsem si otázky na které mi nemá kdo odpovědět, protože já odpověď neznám a nikdo jiný ty otázky neslyšel, tede myslím.
Klecel jsem nad zachodovou mísou. Prsty jsem měl před pusou. Zase jsem se chystal to udělat. Když jsem otevřel pusu, abych vyvolal zvracení někdo vtrhl do místnosti. Byl jsem záměny v kabince, takže o mě vědět nemohl. Počkal jsem až vykoná svoji potřebu. Když odešel, rychle jsem strčil prsty do krku, aby nestačil přijít někdo další. Vyhodil jsem obsah veho žaludku, díky čemu se mi trochu ulevilo.
Okayy jsem zvědavý jak dlouho mi ta aktivita vydrží :D. Vím že jsou kapitoli kratší, ale zase je jich víc ig. Psal jsem to v autě, takže je jasný že tam jsou překlepy jej. Mám alergii na mango a dal jsem si mangovej monster 👍(pls já nevěděl že je v tom mango) a mám alergickou reakci asi. Děkuji za 500 přečtení <3. Běžte se nejíst a napít gn/gm ilyy all.
660 words
Ig:adriinotfound
Ds: aadriana_#0546
ČTEŠ
láska z léčebny? [DNF]
FanfictionDsmp není třeba znát k pochopení příběhu- ig ~start 30.1.2022~