!TW!-
Pov. GeorgeMěl jsem špatný pocit z toho že jsem četl jeho deník, ale zároveň jsem měl chuť si ho vzít a pokračovat ve čtení. Snažil jsem se odolat, dařilo se mi to. Hlavou se mi honili myšlenky o Dreamovi, skoro nic o něm nevím, mám na něj až moc otázek, ale nemám odvahu se na ně zeptat. Možná se ho i trochu bojím, jeho chovaní je takové- jak to říct hodně náladové.
"jdeme na snídani" slyšel jsem Dreamův hlas a následné otevření dveří. Postavil jsem se na nohy, chtěl jsem se rozejít, ale udělalo se mi černo před očima. Sedl jsem si zpět na postel a čekal až to bude v pohodě, nesnáším svůj niský tlak (pls já ten pocit mám fr celkem rád). Když to bylo v pohodě stoupl jsem si podruhé a tentokrát se úspěšně vydal do jídelny.
Došel jsem tam a posadil jsem se naproti Dreamovi na své místo. Přede mnou ležela miska s myli a bílím jogurtem. Bylo to minimálně lepší než to co bylo včera, ale že bych to chtěl jíst říct nemůžu. Dnes byl i čaj. Jako první jsem ochutnal čaj- chutnal jak čaj v nemocnici, nic co by bylo dobrého. hrnek jsem vrátil spět na stůl a podíval se na Dreama. On už svojí snídani dojídal, nechápu jak to dělá. "no nečum na mě a jez, včera ti to celkem šlo" řekl, chtěl mě povzbudit?, nebo proč to říkal? Vzal jsem si do ruky lžíci a nabral na ní trochu mysli a jogurtu (nesnáším jogurty fr). Chvíli jsem si to prohlížel, nevypadalo to špatně. Pochvíli přemlouvání jsem se to donutil dát do úst. V puse se mi rozprostřela kyselá chuť jogurtu a trochu suchá chuť mysli, když se ty chutě spojili, bylo to lepší a já to spolkl a pomalu pokračoval v jídle.
Ik že kapitoly skoro nevychází a že je to krátký, ale já už ani ne za měsíc budu psát přijímačky a tak nějak to úplně nezvládám, ale až bude po 12 a 13 dubnu se pokusím být aktivní. Zítra píšu z fyziky a ještě nevím na co, takže se jdu učit (nebo koukat na karlnap edity idk). Se tu zase mějte dobře, nezapomeňte jíst a pít ily all <33 btw v konceptech mám rozepsanou ff na tnt duo
370 words
IG: allex.is.cool
tt: allex.is.cool
ČTEŠ
láska z léčebny? [DNF]
FanfictionDsmp není třeba znát k pochopení příběhu- ig ~start 30.1.2022~