20.

460 54 20
                                    

!TW!- Sexual things

pov. George 

V pokoji jsem zase zůstal sám. Dream šel do koupelny. Před tím než odešel mi řekl že se mám rozhodovat rychle. Jak to myslí rychle? O tomhle se snad nedá rozhodnout rychle. Na druhou stranu to bude nezávazné takže tím asi nic neriskuji a on už tu stejně moc dlouho nebude. 

"tak jak ses rozhodl" zeptal se Dream po tom co se z koupelny vrátil do pokoje. Nic jsem mu na to neřekl, zvedl se z postele a došel k němu. Díval jsem se mu do očí a on mi pohled vracel. Z jeho pohledu šlo vyčíst že je zmatený, což mi z nějakého důvodu dodalo odvahu . Stoupl jsem si na špičky, ruce mu obmotal kolem krku a přiblížil jsem se k jeho obličeji, tak aby nás dělilo jen pár centimetrů. Nechtěl jsem být ten co spojí naše rty, takže jsem se rozhodl počkat až to udělá on. Chvíli jsme si navzájem hleděli do očí a oční kontakt nepřerušovali, po chvíli jeho pohled začal tikat mezi mými rty a oči. Ruce položil na mojí prdel za kterou si mě vyhoupl do "náručí". Otočil se a udělal pár kroků, tak aby mi opřel záda o stěnu. Jednou rukou mě pustil a já mu obmotal nohy pevně kolem jeho pasu. Odhrnul mi pár pramenů z obličeje a konečně spojil naše rty. Bylo to jiné než před tím, bylo to víc vášnivější. Když nám došel dech odtáhli jsme se od sebe a já ho trochu odstrčil, abych mohl stát na zemi. Přetáhl jsem mu triko přes hlavu a někam ho odhodil, on udělal to stejné z mím. položil jsem mu prst na hruď a dotlačil ho k posteli na kterou si sedl a já ho shodil, aby ležel. sedl jsem si na něj obkročmo. Nevím kde se to ve mě vzalo, ale teď už asi není cesty zpět. 

Time skip (já se omlouvám, ale dál to psát nezvládnu) 

Vzbudilo mě slunce které mi přes okno propalovalo oči, včera jsme očividně zapomněli zatáhnout závěsy. Chtěl jsem se zvednou, abych mohl okno zatáhl a zkusil znovu usnout, ale něco mi v tom bránilo- byly to Dreamovi ruce obmotané kolem mého pasu. Pokusil jsem se opatrně vyprostit z jeho sevření, jenže jsem ho vzbudil. Když si mě všiml tak mě pustil ze sevření a protřel si oči. Já se zvedl z postele na sobě jsem měl jen tričko které ani nebylo moje. Došel jsem k oknu a podíval se ven. Podle toho že slunce už bylo celkem vysoko jsem usoudil že spát už nepůjdu. Chvíli sem stál u okna a díval se ven, dokud jsem za sebou neucítil pohyb. Otočil jsem se a sedl si na parapet u okna. Díval jsem se na Dreama který stál na proti mě z hlavou opřenou o vyhřáté oknu, čekal jsem co řekne nebo udělá. "mám to brát jako ano?" zeptal se Dream po chvíli lehce trapného ticha. Jen jsem na to přikývl a zvedl se z okna. Ve skříni jsem si vzal tepláky a mikinu se kterými sem šel do koupelny se převléct a udělat si ranní hygienu.


Stále žiju jej. Omlouvám se za neaktivitu a ani vám nebudu slibovat že budu aktivní, protože vím že stejně nebudu xD. Za týden jedu do Anglie takže mám i výmluvu tentokrát ig. DĚKUJI VÁM MOC ZA VŠECHNY PŘEČTENÍ A HLASI MILUJU VÁS. 

Běžte se najíst a napít<3 


560 words 

ig: allex.is.cool



láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat