!TW!
Pov. GeorgeZavřel jsem dveře od koupelny a podíval se do zrcadla. Moje tváře se bavili do červené barvi, nebo aspoň myslím že to je červená. Nechápu co ten kluk dělá, možná bych chtěl aby to myslel vážně, já vlastně ani nevím.
Věci jsem si položil na políčku vedle umyvadla a svůj pohled zase umístil na svůj odraz v zrcadle. Sundal jsem si mikinu, čímž se mi odhalil pohled na moje hubené ruce, které byly obvázané obvazi. Mikinu jsem položil k ostatním věcem a začal si sundávat obvaz na levé ruce. Čím víc byl povolený, tím víc jsem cítil polest mého pořezaného zápěstí. Nebila to bolest co bych cítit nechtěl, byla to bolest co mi chyběla, uklidňovalo mě to. Když byl obvaz úplně dole podíval jsem se na své zápěstí. Měl jsem tam pár zašitých ran a ty méně hluboké na sobě měli stroupek (říká se tomu tak?). S toho pohledu se mi dělalo trochu špatně, začal jsem se věnovat mě druhé ruce. Když jsem povoloval obvaz bolest tak silná nebyla, když byl obvaz dole podíval jsem se na ni. Vypadala o hodně lépe než levá, asi protože levá ruka není tolik obraná a špatně se sní dělají hlubší rány.
Obvazi jsem nějakým spůsobem stočil a položil je na poločku. Sundal jsem si zbytek oblečení a položil ho na poličku. Okolo pasu jsem si dal ručník a s šamponem v ruce šel ke sprchovému koutu. Ručník jsem pověsil na háček a zalezl dovnitř. Zatáhl jsem závěs a šampon položil na zem. Vzal jsem si sprchovou hlavici a pustil vodu. Že začátku tekla studená, takže jsem ji pouštěl na zem. Když odtekla a tekla příjemně tepla voda hlavici jsem pověsil nad sebe a stoupl si pod proud vody. Kapky vody dopadli na moje jizvy, což mi vyvolávalo husí kůži. Po chvíli husí kůže upadla a rány pod vodou ani neštípali. Prohrál jsem si vlasy abych zjistil jestli jsou dostatečně mokré, byly. Vypnul jsem vodu a na ruky si dal šampon,ten jsem důkladně vnesl do mích vlasů a následně po celém těle. Poté jsem zase pustil vodu a šampon že sebe smysl. Když už na mě nebyl vypl jsem vodu a vzal si ručník.(wtf já napsal návod na to jak se sprchovat nebo co to je 😭)
Olekl jsem si dlouhé tričko a kraťasi které pod ním nebyli ani vidět. Vyčistil jsem si zuby. Vzal jsem obvazi a ještě s mokrými vlasy vešel do pokoje.
Pov. Dream
Četl jsem knížku, která vlastně ani nevím o čem je, nebyl jsem schopný u toho udržet pozornost, pořád se mi v hlavě opakoval rozhovor se Sapnapem. Prostě si to jen musíš přiznat tahle věta mi hrála v hlavě pořád dokola.
Otevřeli se dveře od koupelny, což mě vyvedl z mích myšlenek. Zvedl jsem pohled od knihy, ve dveřích od koupelny stal George. Jaho tmavě hnědé vlasi byly mokré a padali mu do obličeje,na sobě měl tričko z krátkým rukávem, které mu bylo až po kolena, poprvé mu šla vidět postava a musim uznat že mnoho žen by mu ji mohlo závidět. V rukách držel obvazi, zápěstí se snažil mít tak, aby nebyli vidět jeho jizvy, jenže se mu to nedařilo. "ty ruce by sis měl obvázat" řekl jsem jako odpověď se mi dostalo něco jako "hm" projel pohledem celý pokoj a šel so své postele. Jeden obvaz položil na postel a druhý si nechal v ruce. Snažil se si tu ruku obvázat, ale nešlo mu to. Vypadalo to komicky, takže mi párkrát unikl smích, on mě vždy jen srazil pohledem a snažil se dál. "mám ti zavázat" zeptal jsem se pobaveně. On namotaval obvaz a jen lehce kyvnul na souhlas. Zvedl jsem se z mojí postele a sedl si vedle něj. Podal mi obvaz a trochu zvedl ruku. Ruku jsem mu chytil a natáhl si ji před sebe. Cítil jsem na sobě jeho nervózní pohled, nechce abych si tu tuku prohlížel. Měl tam pár menčích, už zahojených jizev, pár menčích otevřených a zhruby čtyři hluboké, které byly zašité. "proč" zeptal jsem se ho a začal mu obmotávat ruku, nic mi neodpověděl, jen mě dal hipnotizoval pohledem. Levou ruku už měl závaznou, podal mi druhý obvaz a tentokrát ruku pořádně natáhl. Tahle vypadala líp, nebyla tam ani jedna zašitá jizva a celkově jich tam moc nebylo. Obvázal jsem ji stejně jako levou a pustil mu ji.
Otočil jsem se na něj a navázal sním oční kontakt. Když mu to došlo uhnul pohledem a orel se o zeď za ním, zopakoval jsem co udělal on. Čekal jsem jestli něco řekne, moc jsem tomu nevěřil, ale řekl "kvůli mému údajné u otci, zabil mojí matku, kvůli mě"
Guess who's back jej. Neříkejte Aničce o tom že sem něco vydal, dobře? Ano na toto jste čekali tak dlouho, nevím jestli mi ta pauza nějak pomohla, spíš ne, ale to je jedno. V konceptech mám rozepsanou karlnapity ff 💀. Doufám že jste se měli dobře, děkuji všem kdo toto čtete <3. Mějte se hezky a zatím (tentokrát to třeba nebude trvat tak dlouho). Nezapomeňte jist a pít, ily all<3
IG: allex.is.cool
Tt: allex.is.cool
ČTEŠ
láska z léčebny? [DNF]
FanfictionDsmp není třeba znát k pochopení příběhu- ig ~start 30.1.2022~