12.

509 56 7
                                    

!TW!- 

pov. George 

time skip (jakože teď je u nich po večeři)

Šel jsem do pokoje, nemám sebemenší tušení kde je Dream a asi mě to ani nezajímá. Jediný co teď chci je buď umřít a nebo spát- a mám pocit že si budu muset vystačit z tím spánkem.  

Došel jsem do pokoje, byl tam Dream který seděl v křesle a na jeho posteli seděli nějací tři kluci. Co tady dělají? trochu mi kazí můj plán jít spát. Jeden z nich si stoupl a šel ke mě, měl delší černé vlasy schované pod čepicí, byl o kousek nižší než já- takových lidí moc neznám. Následoval ho kluk který byl vyšší než on a i než já a ten měl odhalené kratší hnědé vlasy. Ten třetí na nic nečekal a stoupl si vedle nic, byl o kousek vyšší jak ten první, ale menší jak ten druhý, byl vysoký přibližně jak já, vlasy měl schované pod kšiltovkou, takže nebyly skoro vůbec vidět, ale typl bych že jsou buď tmavě hnědé nebo černé. 

"Ahoj, my jsme se s tebou přišli seznámit" řekl ten nejnižší černovlásek "já jsem Karl" skočil mu do toho ten nejvyšší "tohle je Nick, ale asi mu říkej Sapnap" ukázal na toho z tou kšiltovkou "a já jsem Alex, ale říkej mi prosím Quckity" dokončil to za něj ten nejmenší. 

Zůstal jsem tam jen stát a díval se na ně, byl jsem zmatený. Mají moc energie- kterou já nemám a můj mozek to asi není schopný pobrat "jmenuje se George, on vám to očividně neřekne" zmateně jsem se rozhlédl po místnosti. Pohled jsem zastavil u Dreama, došlo mi že to řekl on. Pohled jsem vrátil na ty přede mnou "ahoj já jsem George, vás rád poznávám" zopakoval jsem svoje jméno a pokusil se o úsměv "vypadáš unaveně, je ti dobře?" zeptal se- myslím že je to Karl "ano je mi dobře, jen se mi chce spát" řekl jsem a nervózně se usmál. "ouu tak mi už půjdeme, dobrou" řekl asi Karl "dobrou" zopakovali ti dva sborově a než jsem stihl cokoliv říct odešli.

Odešel jsem od dveří a šel si do kufr pro věci do sprchy. Vzal jsem si tričko a kraťase na spaní, ručník (idk bylo by moc obyčejný kdyby ho hned první den nechal v kufru, počkáme si na dýl xd), mýdlo, kartáček a pastu. "do koupelny můžu snad sám" zeptal jsem se "můžeš, ale klidně půjdu s tebou" řekl flirtovně? cítil jsem jak trochu rudnu? "ne sorry to byl blbej joke". Nic jsem mu na to neodpověděl a radši odešel do koupelny. 


Dvanáct tak to je pohoda- ne sorry- další kapitola jej. Idk asi zbytečná- ale chci, aby tahle ff měla víc jak 30kapitol xd. Nebojte už se blížíme k části, kde bude víc dnf. Btw už 6 kapitol popisuji jeden den- asi to je nejdelší den- idk . Každopádně jdu asi spát GN/GM ily <3


477 words

Ig: allex.is.cool

tt: allex.is.coll

ds: aadriana_#0546

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat