24.

422 52 18
                                    

!TW! nevím jak to nazvat

pov. George 

Políbil mě a já sním ze začátku chtěl spolupracovat jak kdyby se mi na pár vteřin vypnul mozek, jak mile jsem si uvědomil co se děje tak jsem ho odstrčil. "takhle to nefunguje" řekl jsem lehce ironicky a pokusil se ho odstrčit. On udělal krok spět ke mě a natlačil mě na stěnu u okna na mé straně pokoje "myslíš zlato?" zlato zlato zlato zlato opakovalo se mi pořád dokola toném kterým to řekl- ten tón byl jiný- takový který jsem od něj nikdy neslyšel v tom tónu byla naděje? znělo to tak nějak vážně? jenže naděje na co a co znamená že to zní vážně? Že něco co řekne on může znít jinak než podrážděně, ironicky a naštvaně? a proč to požívá na mě? Moc otázek a žádný způsob jak získat odpovědi, nebo možná? 

Zvedl jsem můj pohled který jsem upíral do jeho hrudu, abych se vyhnul jeho očím- které semnou dokážou udělat věci které ani nevím jestli chci, právě k těm jeho očím pro mě žlutých s trochu hnědé, ale odhaduji  že ve skutečnosti jsou zelené. On se podíval do mích očí a trochu naklonil hlavu čímž způsobil to že mu vlasy lehce zakryli oči. zvedl jsem ruku k jeho hlavě o vlasy mu odhrnul "hrozně mě sere co jsi semnou schopný udělat, tohle není správně" zašeptal jsem a rukou ho pohladil od čela po bradu. "ser na to co je správně a co ne, kdyby jsi do všeho nestrkal nos tomuhle jsme se mohli vyhnout" řekl on hlavu trochu sklonil ke mě a položil mi ruku na tvář tak jak já měl ruku na jeho tváři. "čemu jsme se mohli vyhnout?" řekl jsem, on se místo odpovědi předklonil ještě víc ke mě dělilo nás jen pár milimetrů on čekal až já spojím naše rty. "ne" zašeptal jsem z úsměvem "pokud si myslíš že mě uklidníš tím že mě svedeš tak se kurva pleteš já nejsem žádná tvoje hračka" to už jsem na něj zařval a odstrčil ho od sebe. vzal jsem si věci a zabouchl se do koupelny. 

Nevím co se to semnou děje a proč se to děje. Nevím kde jsem na to vzal odvahu. Nevím vlastně vůbec nic. Jediný co vím je že potřebuji cítit fyzickou bolest jenže jsem tady a nemůžu nic můži se tak maximálně buď osprchovat až moc teplou vodou a nebo až moc studenou, což vlastně není zas tak špatný nápad. Teplou vodou to bude bolet a když nebude úplně vařící tak nikdo nebude mít šanci nic poznat obzvlášť když to pak schladím ledovou vodou. 

po asi půl hodině jsem se rozhodl že je čas na to vrátit se do pokoje prostě jen lehnu do postele a otočím se k němu zády. Otevřel jsem dveře a vešel do pokoje, on ležel na posteli a asi si četl. Odtrhl jsem od něj pohled a udělal jsem přesně to co jsem chtěl. Lehl si, otočil se k němu zády, nic mu neřekl a zavřel oči.

SLAY MILUJU VÁS OMG DĚKUJI ZA KOMTÁŘE A VOTY U MINULÁ KAPITOLI HODNĚ TO PRO MĚ ZNAMENÁ. BĚŽTE SE NAJÍST A NAPÍT OMG. 

520 words 

ig: allex.is.cool

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat