Time skip
Pov. Dream
George se na mě celý den usmívá a pořád se na mě snaží dívat- což mě začíná štvát. Já nechtěl, aby v tomhle byly city protože by to nedopadlo jinak než že bych mu ublížil. George je sice sexy, ale já si nejsem jistý svoji orientací. Jasně spal jsem sním, ale jsem tu zavřený už 3 měsíce a řekneme že ruka už mě omrzela, k holkám se tu moc nedostanu takže tohle bylo jediný řešení. A co Sofie? Nemůžu za ní po tak dlouhý době co čekala až mě pustí přijít a říct ji ze jsem na kluky- protože já na kluky nejsem. Nevěřím tomu že je mi věrná, ale tak nějak mi to sní vyhovuje- ani já ji nebyl věrný a vlastně nejsem, ona o tom ví a je jí to jedno. Kdyby se dozvěděla že jsem měl něco z klukem tak by mě poslala do prdele, protože se jí tyhle věci prý hnusí jen když o tom slyší. Takže nesmím dávat Georgeovi falešné naděje, prostě sním budu jen spát a to je všechno- šel do toho stím že to bude JEN přátelství z výhodama."dreame" ozvalo se vedle mě a vytáhl mě z mích myšlenek. Otevřel jsem oči a podíval se vedle mě. Seděl tam Sapnap a z pobavení v obličeji já mě koukal. "kde ses tady vzal" byla první věc co jsem mu řekl "George mě sem pustil"... "a kde je?"... "šel někam z Karlem a Alexem" řekl a trochu se zasmál. "vypadáš jak kdyby sis něco vzal" řekl a jeho výraz se z pobaveného změnil na vážný "tady? Kde bych to asi vzal" řekl jsem a tentokrát se zasmál já "nevím, třeba od George, myslím že ten by něco sehnat zvládl" řekl- musím se ho zeptat jestli by nebyl schopný něco sehnat, nebo jestli něco nemá "nemyslím si že by to zvládl" řekl jsem mu, aby si nedělal naděje, protože i kdyby něco sehnal tak jemu to nedám. "to je jedno, nad čím si přemýšlel"... "nad Sofii" odpověděl jsem mu vlastně popravdě "vrátíš se k ní až tě pustí ven? Nebo to zkusíš z Georgem"... "nevrátím se k ní, protože se ani vracet nemusím, my jsme pořád spolu a nejsem na kluky"..."takže už jsme zase u toho že mi budeš tvrdit že nejsi na kluky?"... "Nejsem"... "Clay to že spíš z klukem znamená že na ně jsi, nikdo neříká že musíš být přímo gay je tu víc orientací jako třeba bisexuál nebo pan-" on chtěl ještě pokračovat, ale já mu skočil do řeči "neznamená, já jsem prostě na holky a nikdo stím nic neudělá. A jak vůbec víš že spím z klukem?"... "mám pokoj hned vedle vás"... "moh jsem tady mít nějakou holku třeba"... "Clay myslím že holka se nejmenuje George"... "kurva neříkej mi Clay nebo ti začnu říkat Nicku"..."ja nikdy neřekl že mi vadí když mi někdo říká Nicku"... "dobře, Nicku".
Omg ahoj. Jsem v Anglii a je to tu cool. Sere mě že dnes jedu domů. Idk vím že to stojí za hovno jen nevím co dělat a měl jsem chuď psát. Btw teď jsem tuhle knihu protáhl minimálně o 10 kapitol xD. Doufám že se máte dobře. Moc děkuji za vše, mám vás rád <3
Běžte se najíst a napít <3
544 words
IG: allex.is.cool
ČTEŠ
láska z léčebny? [DNF]
FanfictionDsmp není třeba znát k pochopení příběhu- ig ~start 30.1.2022~