25.

457 49 41
                                    

Time skip- cca dva týdny 

pov. Dream 

"takže ty se prostě zítra vrátíš k Sofii a budete oba dělat že nic nestalo?" zeptal se sap po tom co pět minut bezeslova sledoval jak si balím "kolikrát ti mám ještě opakovat že jsem se sní nerozešel takže se k ní vracet nemusím a mimoto stejně ani nemám kam jinam jít, protože je u nás v bytě" řekl jsem a sapnap hodil pohled na George který seděl na posteli a četl si mojí knihu, chvíli na něj koukal a když mu George pohled neopětoval vrátil se zpátky ke mně "počkej, ty mi chceš říct že se po třech měsících dostanu ven a budu muset bydlet s tou kundou?" sapnap se zvedl z postele a došel ke mě "asi ti nic jiného nezbyde, nebo můžeš jít bydlet k tvojí matce" sap se naštvaně otočil ke dveřím "naser si" řekl a naštvaně prásk dvěma. Podíval jsem se na dveře které za sebou zabouchl a potom na George který zavřel knihu a trochu se smál (jakože takovej ten smích když se někomu vysmíváte) "čemu se směješ? nepamatuju si že by v tý knížce bylo něco vtipnýho" řekl jsem a hodil tričko co jsem držel do kufru takže jsem stál k Georgovi zády. "já se nesměju ničemu v tý knížce já to teď ani nečetl" řekl a chvíli se odmlčel "já se směju tobě" zašeptal a zase se uchechtl. Otočil jsem se na něj a nic neříkal,on seděl pořád ve stejné pozici opřený o rám postele a nohy měl natažené před sebe a zase držel v ruce knížku. Došel jsem k jeho posteli, "Georgi" oslovil jsem ho, aby se na mě podíval, on si mě nevšímal. Luskl jsem mu před obličejem on se ani nehnul. "když to nejde po dobrým tak to půjde jinak" zamumlal jsem na což už mi pozornost věnoval, ale teď jsem ho pro změnu ignoroval já. Sedl jsem si mu obkročmo na rozkrok (já se omlouvám to zní jak kdybych z dreama dělala bottoma- ale to vážně nedělám) a vzal mu knižku "pořád mě budeš ignorovat?" zeptal jsem se ho a trochu jsem se uchechtl on mi na oplátku věnoval zmatený a vyděšený pohled. "co děláš- však jsme se domluvili že toho necháme" vykoktal ze sebe George. 

pov. George 

Nechápu co kurva dělá- nebo spíš nechápu proč to kurva dělá však má tu jeho sofii "kdyby si mě neignoroval tak bych to nedělal" řekl a na chvíli se odmlčel "mimo to bych neřekl že ti to uplně vadí pokud víš jak to myslím" řekl a já cítil jak se mi hrne krev do obličeje měl pravdu, nevadilo mi to popravdě se mi to spíš líbilo- ale začalo mě bolet to jak na mě sedí  "minimálně by to mělo být aspoň naopak" zamumlal jsem z nadějí že ze mě aspoň sleze. "máš pravdu" řekl slezl ze mě "ale jak si říkal domluvili jsme se že toho necháme jdu si balit brouku" zvedl se a odešel do koupelny,ještě než zavřel dveře zařval jsem na něj "potom si musíme promluvit" zabouchl za sebou dveře, takže jsem musel zůstat v pokoji i stím co způsobil. 


omg slay stále žiju, omlouvám se že zase nejsou kapitoli a asi ani něják aktivně nebudou bcs škola- jsem teď v prváku takže potřebuji aspoň měsíc aby si nějak zvykla na ty lidi a celkově tu školu, ale pokusím se za týden vydat aspoň jednu kapitolu- ig. Idk jak mě tohle napadlo vím že to stojí za piču a je to kurva trapný but-. Btw tahle ff už bude mít maximálně tak 15 kapitol slay potom můžete čekat novou karlnap ff ti co mě sledují na ig už možná ví. MOC VÁM ZA VŠE DĚKUJI ILY ALL! 

616 words 

ig: allex.is.cool 

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat