11.

461 54 9
                                    

!TW!- sh 

pov. Dream 

"nemyslím, já to vím" řekl jsem Nickovi, který na mě pořád koukal divným pohledem "dobře, když jsi si tím tak jasný, pojď se vsadit" řekl Nick "jak jako vsadit"..."když se někdy vyspíš s někým kdo není žena, budeš muset udělat jednu věc co ti řeknu" řekl Nick "Nicku, nedává to smysl"..."proč, přece jsi si jistý že se ti kluci nelíbí a nebo si nejsi jistej?" proč mě tím tak vyvádí z míry?  "nedává to smysl protože tu sázku nemám jak vyhrát"..."hm když myslíš, ale stejně se ti líbí a i kdyby jsi se vyspal z bůh ví kolika holkama mě nepřesvědčíš o opaku, prostě si to jen musíš přiznat" řekl Nick a zasmál se prostě si to jen musíš přiznat- já si nemám co přiznávat, kluci se mi nelíbí a Nick mě sere  "není co" řekl jsem a naštvaně třískl dveřma, které jsem po jeho větě otevřel. 

Došel jsem do pokoje, v pokoji byl George, ležel v jeho posteli a koukal do stropu. Oči přesunul na mě, takže jsem pohled od něj odvrátil. Lehl jsem si do postele a otočil se k němu zády. Mám chuť něco udělat- možná si nějak ublížit, vlastně ani nevím. Jediný co vím je že nemůžu nic. Zítra je středa, což znamená hromadná terapie. Ukecaní nováčci se budou vykecávat jak jsou na tom špatně a že jej jejich bohatý rodiče nechali zavřít sem, protože nejsou úplně podle jejich představ. Většinou se nedostanu ke slovu, což mi vyhovuje. Nemám jim co říct a hlavně ani nechci, aby o mě někdo věděl víc, než moje jméno. 

Slyšel jsem jak se George asi zvedl z postele a někam šel. Škrtl zipem  a asi se v něčem hrabal, posoudil jsem to jen podle toho co jsem slyšel. Po chvíli jsem slyšel jak si povzdechl a třískl sebou o postel. Nedalo mi to lehl jsem si na záda, hlavu jsem na něj trochu otočil a čekal jsem jestli bude něco dělat. 

"nemáš třeba ořezávátko, nebo něco ostrého?" zeptal se mě v jeho hlase byl slyšet strach, vztek, únava a možná i pláč tím si nejsem jistý. Vážně je tak moc naivní že si myslí že mi něco nechali? kvůli mě začali brát i tužky, protože jsem velmi nápaditý a nebo prostě jen doufá, protože je zoufalý?  Povzdechl si, čeká že už mu nic neodpovím "jsi naivní George" řekl jsem mu po chvíli, on se na mě otočil a podíval se na mě, brečel šlo to poznat "nejsem naivní, jsem zoufalí" řekl, v jeho hlase se mísí strašně moc emocí. Nedají se přečíst, snaží je se je skrýt, což je motá do sebe. 

Sedl si a zády se opřel o čelo postele, nohy si natáhl a začal si na ruce vyškrabávat díru. Ze začátku tam měl jen červený flek, ale to ho nezastavilo. Za chvíli se tam začali objevovat malé kapky krve "všechno co uděláš ti prodlouží dobu tady" řekl jsem potichu. On toho nechal a otočil se na mě. Naše pohledy se střetli, chtěl jsem uhnout pohledem, ale nešlo to. Jeho oči, ty moje drželi jak magnet. Zadíval jsem se do jeho očí. Má čokoládově hnědé oči ve kterých jsem se začal ztrácet, mím tělem se rozprostřel divný pocit, něco jako husina, ale příjemná husina? musíš si to jen přiznat, projela mi hlavou Nickova věta (idk napsal jsem tam ruka, možná by ta ruka měla projet hlavou mě ngl). Odtáhl jsem od něj pohled a otočil se k němu zády. Co to bylo? bylo to divný, až moc divný....


pls- ik že je to krátký- ale aspoň něco ig. Je to divný- ngl. Jo časem tam začne bát víc dnf věcí- ale nevím kdy xd. Děkuju za aktivitu, upřímě  jsem to nečekal-. Každopádně nezapomeňte jíst a pít GN/GM ily all <3 (fr by mě zajímalo kolik lidí čte tyhle moje slátaniny ngl) 


623 words

ig: allex.is.cool 

tt: allex.is.cool

ds: aadriana_#0546

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat