23.

390 54 30
                                    

pov. Dream 

George od té doby co jsem mu řekl že chodím se Sofii se na mě ani nepodíval a celkově moc nereaguje, nevím jestli na ni žárlí- ale myslím že by měla spíš ona žárlit na něj, protože s ním jen spím a jí miluju.

"hej vy dva" řekl sapnap zvýšeným hlasem a lusknul mi před obličejem. Zvedl jsem pohled a podíval se na něj a pak na George kterého karl kopl do nohy, aby upoutali i jeho pozornost. Pohled upřel na ty tři a na mě se ani nepodíval. Otočil jsem se taky na ty, "co je" řekl jsem a upřel pohled na sapnapa. "takže" začal karl a odkašlal si "my vás máme rádi a moc si vážíme toho že tu jste, ale" sapnap mu skočil do řeči "prostě si oba vgemte tu vaši blbou náladu a jděte se utápět do depresí k vám na pokoj, my máme lepší věci na práci než koukat na vás" zasyčel jedovatě "však já nemám depresivní-"..."drž hubu a běžte" řekl teď pro změnu Alex. Seděli v takové divné pozici- karl si schovával obličej a ti dva vypadali celkem naštvaně. zvedl jsem se a podíval se na George který zopakoval to co já a rozešel se ke dveřím. já se ještě podíval na ty tři "doufám že bude karl zítra chodit" řekl jsem a rychle odešel dveřmi které nechal george otevřené než na to stačili zareagovat jsem zabouchl dveře a vydal se k nám na pokoj. 

Dveře byly otevřené a george seděl na jeho posteli z nohama přitaženýma k bradě. Vešel jsem do pokoje a zavřel za sebou dveře. Rozhodl jsem se že ho budu ignorovat protože nevím co ho tak rozhodilo a nevím co bych mu řekl kdyby to bylo to co si myslím. Lehnul jsem si do své postele a po dlouhé době jsem si vzal knížku a snažil se číst. 

"proč si mi neřekl že máš holku" zašeptal si George do kolen, zněl jako kdyby brečel. Založil jsem si stránku a knížku položil na noční stolek, stejně jsem moc nevnímal děj jak kdybych prostě četl slova které nedávají do kupy smysl. Podíval jsem se na George který byl otočený tak aby mě viděl v zorném poli ale nedíval se přímo na mě. "kdybys to věděl, co by se změnilo? nebo co se změnilo teď když to víš?" řekl jsem potichu, ale trochu víc nahlas než on. Zvedl hlavu a věnoval mi pohled kterým mě doslova zabíjel. Zabolelo mě z toho pohledu a z jeho ubrečených očí u srdce- což by nemělo (ty jsi uplně blbej slay). "nevím třeba bych si s tebou nic nezačal? není to úplně fér vůči tvé holce" řekl už normálně nahlas vydechl a pokračoval "a co se změní teď? třeba to že s tebou nechci nic mít, nemám rád lidi co podvádí své partnery" opřel se o zeď a natáhl si nohy. čekal co mu na to řeknu, bylo to vidět na jeho pohledu. Jediný co jsem chtěl udělat bylo ho políbit, aby držel hubu protože se mi nelíbí kam to začíná směřovat. "nevíš co na to říct? to je celkem na hovno když ani nevíš jak se bránit kámo" kámo kámo kámo kámo  řekl a lehce se zasmál. "ona mě taky podvádí a navíc jsem tady už víc jak 4 měsíce, víš jak kurva dlohý jsou 4 měsíce?" zvedl jsem se z postele a přešel blíž k němu "to je skvělí argument, až na to že má jednu malou chybu je absolutně na piču" George se zvedl a stoupl si naproti mě. Musel trochu zaklonit hlavu. "víš o tom že už jsem sní byl když jsi mi ho poprví vykouřil? proč ti to najednou vadí?" přišel jsem o krok blíž k němu "to jsem neznal ani tebe a neměl jsem kurva sebemenší tušení že ani nejseš teplej"..."možná jsem" řekl jsem oproti němu potichu "jo? tak to by jsi měl asi říct Nickovi s TVOJÍ HOLCE" zasyčel na mě "těm do toho nic není". Začalo se mi pomalu víc a víc logický myšlení a jediná myšlenka byla na to že bych ho teď chtěl buď zabít a nebo z něj vymrdat duši (ano já volím to že jdu zabít sebe) jen prostě aby už držel tu zasranou hubu. Chystal se něco říct, ale než to stihl vůbec začít políbil jsem ho. 


I- NEVÍM CO JSEM TO DOPRDELE TEĎ NAPSALA NENÍ TO DOBRÝ, ALE CÍTÍM SE KINDA ŠPATNĚ ŽE DLOUHO NIC NEVIŠLO SO-. Chci se vám hrozně moc omluvit- idk myslíjm že si tuhle ff už nikdo stejně nepamatuje, ale stejně. Myslela jsem si že to o prázdninách bude lepší- ale solidně jsem se spletla. MILUJU VÁS A POKUD JSTE SI TU PIČOVINU PŘEČETL TAK OMG BĚŽTE SE NAJÍST A NAPÍT. třeba za kratší dobu než teď 


790 words  

ig: allex.is.cool 

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat