22.

466 45 16
                                    

Pov. George 

"jak to mezi vámi je?" zeptal se Karl který seděl v Alexovo klíně "jak to myslíš?" odpověděl jsem otázkou, protože to jak to mezi námi je sice vím, ale nelíbí se mi to "George nedělej ze sebe idiota, víš jak to myslím takže" proč mi to dělá "dobře no, jsme kamarádi z výhodama asi" řekl jsem a uhnul jsem mu pohledem. Nechápu jak jim může fungovat vztah ve třech, já si nejsem schopný udržet vztah z jedním člověkem, natož se dvěma. Asi se zamilovávám do špatných lidí, protože třeba z dreamem mě nic jiného než sex nečeká i když chci něco víc. Třeba je chyba ve mě, což asi je jinak bych nebyl tady a nemusel tohle vůbec řešit. 

"George" ozvalo se vedle mě hlasité oslovení a někdo se mnou zatřesl. Otevřel jsem oči, abych zjistil kdo to je. Před obličejem jsem měl Karlův obličej z vystrašeným výrazem. "co se děje" zeptal jsem se ho, on se ode mě odsunul a sedl si zpět alexovi do klína "něco jsem ti říkal, ale ty jsi nereagoval a vypadal jsi jak kdyby jsi měl každou chvílí omdlet"..."promiň, co jsi říkal?"..."více méně jsem se tě ptal jestli ti vyhovuje to že jste z dreamem jen kamarádi z výhodama" u slova jen udělal ve vzduchu uvozovky. Nechtěl jsem na to odpovídat, jen jsem lehce zavrtěl hlavou a doufal že si toho Karl ani Alex nevšimnou. "dobře chápu, kdyby jsi si o tom chtěl kdykoliv promluvit tak řekni jsem tu pro tebe, teď se pojďme bavit o něčem jiném" Karl se na mě lehce usmál a já mu úsměv vrátil. 

time skip (idk lol) 

"dalo by se říct že jsem nikdy neměl vážný vzta-" v mluvení mě vyrušilo otevření dveří, otočil jsem se abych zjistil kdo přišel, to stejné udělali i Alex a Karl. Ve dveřích stál Sapnap a za ním Dream. Sap se usmíval a Dream měl svůj normální výraz v kterém nebyla vidět ani špetka zájmu o cokoli na tomhle světě. Vešli do vnitř a zavřeli za sebou. Sapnap šel ke Karlovi a Alexovi, oba je políbil a sedl si k nim. Dream si sedl na zem mezi postel na které jsem ležel já a postel na které byly ty teď už tři hrdličky. Dream je sledoval, jeho výraz se trochu změnil, ale nedokážu říct co to znamená. v Pokoji se začalo rozprostírat ticho a já začal přemýšlet, proč jsem tady, ale všechno to přerušil Dream jeho povzdechem, který byl asi otázka. "nechápu jak vám to může fungovat" jak to myslí, chtěl jsem se ho na to zeptat, ale Sapnap promluvil dřív "tobě to taky ze Sofii fungovalo a nikdo nechápal jak a utřitě bude dál až se teda dostaneš ven" řekl sapnap a karl se zasmál. Kdo je Sofie, co jim fungovalo a co jim bude fungovat- mám moc otázek a asi mám i lidi co by mi mohli dát odpovědi, ale to bych musel tu otázku vyslovit. 

V pokoji se zase začalo rozprostírat ticho a v mé hlavě zmatek. Moje zvědavost mě donutila zeptat se na něco čeho asi budu litovat. Přetočil jsem se na bok, abych na všechny viděl- teda hlavně na Dreama na kterém jsem se zastavil pohledem "kdo je Sofie?" zašeptal jsem a čekal jestli to vůbec někdo slyšel. "moje holka"


omg čus, stále bohužel žiju mno. Omlouvám se za mojí aktivitu- spíš neaktivitu xD nebudu slibovat že to bude lepší bcs spíš nebude mhm. Každopádně se hrozně moc omlouvám a TAKY VÁM CHCI HROZNĚ MOC PODĚKOVAT BCS I KDYŽ NIC NEVYDÁVÁM TAK TO POŘÁD NĚKDO ČTE A TAHLE FF UŽ DOSÁHLA 5K PŘEČTENÍ což je důvod proč jsem se dokopal k tomu napsat kapitolu, abych vám mohl nějákým způsobem poděkovat. Vím že to stojí za piču, ale stím asi nic neudělám už- 

Běžte se najíst a napít, ily all!<33

633 words 

ig: allex.is.cool 


láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat