-time skip cca 2 měsíce-
pov: George
Opustit tuhle budovu po třech měsících stím že se už nevrátím, nebo pravděpodobně nevrátím je zvláštně uklidňující pocit. No ale to je jen jedna část toho ta druhá je že teď vlastně nemám nic a kdybych neměl Karla tak ani nemám kam jít. Takže teď sedím z Karlem a Sapem v autě a on nás veze do Karlova bytu.
Karlův byt je cca půl hodiny cesty od léčebny. Karl se šel podívat tam kde před tím pracoval a šel taky se prý zeptá jestli by tam po mě neměli místo- upřímně nevím jestli je to úplně něco co bych chtěl dělat, ale zase každý peníze jsou dobrý. Karlův byt je tak akorát pro dva lidi, jsou tu dva pokoje, koupelna kuchyň a obývák. Karl ten byt prý zdědil po nějáké jeho tetě či co.
Cestou se Karl Sapa zeptal co dělá Dream nebo kde je- ale Sap nic neřekl, prostě co nejrychleji změnil téma. Takže mám pocit že Dream asi nechce, abych něco věděl a nebo Sapnap sám nic neví. Tohle je prostě 50 na 50 protože u Dreama je možné všechno a těžko říct co udělal. Ze Sapnapovi řeči těla taky nic usoudit nezvládnu, protože ho tolik neznám. Pravděpodobně se musím smířit s tím že už o něm neuslyším.
...
"tak co jsi zjistil?" zeptal jsem se Karla po tom co se vrátil. Karl prvně zalil čaje vodou kterou uvařil a až po tom se na mě podíval. "zítra máme první směnu" pronesl Karl klidným hlasem a vypadal že už se tím dál nechce zabírat, ale já chtěl. Vykulil jsem na něj oči "počkej počkej jak jako zítra já se na to potřebuju psychicky připravit"..."já ti něco řeknu, čím míň o tom budeš přemýšlet tím jednoduší to bude, věř nebo ne- zkus na to moc nemyslet.". Zkus na to nemyslet, to se snáz řekne, ale blbě provede...
juj ik že je to krátký- ale já chci aby to mělo 30 kapitol. So to ne můžu moc prodlužovat, ale zase jsem to až moc zkrátila asi :))
340 words
ČTEŠ
láska z léčebny? [DNF]
FanfictionDsmp není třeba znát k pochopení příběhu- ig ~start 30.1.2022~