.
!TW!- Sexual things (ale jen trochu, takže to označovat nebudu)
pov. George
Dělila nás jen mezera která nebyla ani 5 centimetrů velká. Jeho dech byl nepravidelný tak jako ten můj, nemám tušení co tu právě teď dělám, jediné co vím že chci je, aby se konečně naše rty spojili. Moje touha byla silnější a silnější, přerušil jsem mezeru mezi námi. On na nic nečekal a začal spolupracovat, jeho velké ruce mi položil na zadek, já mu svoje obmotal kolem krku a stoupl jsem si na špičky. Dovolil jsem mu, aby jeho jazyk mohl postoupit trochu dál a tak začala naše válka jazyků (zabte mě někdo prosím, nebo to udělám sám). Měl jsem pocit jako by mi každou chvíli mělo prasknout břicho, ale ignoroval jsem to. Věnoval jsem se jeho rtům, které pro mě měli povědomou chuť, jak kdybychom se už někdy líbali. Mé plíce začínali toužit po vzduchu, takže jsem musel naše spojení rtů přerušit. Stoupl jsem si zpátky na celé nohy. On opřel jeho čelo o to moje a oba jsme se vydýchali, čekal sem až se mé plíce zase naplní vzduchem, abych se mohl vrátit do polibku. On své ruce zatím pomalu posouval po mém zatku a občas ho lehce zmáčkl. Všechny jeho pohyby jsou mi nejednou strašně povědomá, jako by jsme se někde venku viděli- trochu víc.
Z ničeho nic se rozrazili dveře. Rychle jsem pustil Dreama a on mě. Otočil jsem se, ve dveřích stál Sapnap a trochu vyděšeně na nás koukal "přišel jsem vám říct že máte jít na večeři a pokud jsem vás vyrušil taky sorry" řekl Sapnap. Nic jsem mu neodpověděl a jen se rozešel ke dveřím, Sap vešel do pokoje, abych mohl projít "běž napřed, my za chvíli dojdeme" křikl za mnou Sapnap a zavřel dveře. Došel jsem do jídelny a sedl si za stůl.
K jídlu bylo rizoto (nic jiného mě nenapadlo). Jen jsem před tím seděl a koukal na to. Neměl jsem sílu a ani chuď to jíst. Přemýšlel jsem nad tím co se teď stalo a odkud je mi jsou jeho doteky tak povědomé. Upřímě? asi vím od kut, ale je to věc na kterou nejsem moc pyšný a on si to pravděpodobně pamatuje taky. Podle jeho deníku, musím doufat v to že mu nedojde že jsem to byl já, přeci jen jsem mu tehdy neřekl ani svoje jméno a on byl dost opilí a bůh ví co ještě.
pov. Dream
Když George odešel Sapnap se na mě nechápavě podíval. "neříkal jsi že nejsi na kluky?" zeptal se "říkal, ale tak nějak to nevyšlo, ale víš co je na tom nejvíc ironický"..."nevím, co?"..."že už mi jednou vykouřil" Sapnap vypadal ještě víc zmateně než před tím, celkem mě baví ho uvádět do rozpaků. "kdy jste to kurva stihli" jeho zmatenost mě baví "klid, ještě před tím než mě sem zavřeli"..."takže mi chceš říct že jsi mi tvrdil že nejsi na kluky, i přes to že ti jeden vykouřil"..."vlastně jo, teď pojď na tu večeři, ať tě Karl a Quackity nehledají".
Nevím- tohle je naprosto random fanfikce co nedává smyl- ale baví mě psát takže to nebude dávat smysl ještě víc-. Každopádně, vydal jsem fanfikci na tnt duo takže si jí můžete přečíst <3. Idk po přijímačkách už budu víc aktivní- ig, děkuji za všechno <3 ily all gn/gm.
550 words
ig: allex.is.cool
ČTEŠ
láska z léčebny? [DNF]
FanfictionDsmp není třeba znát k pochopení příběhu- ig ~start 30.1.2022~