14.

478 55 4
                                    

!TW!-
Pov. George
"Kvůli mému údajnému otci,zabil moji matku, kvůli mně" nevím proč mu to říkám, nechci mu tu říkat, možná chci aby to věděl? Při vzpomínce na matku jsem zavřel oči a snažil se nerozbrečet. On nic neříkal a jen seděl vedle mě,cítil jsem že mi po tváři začali štěkat slzy, otevřel jsem oči a podíval se na něj. Seděl vedle mě a když si všiml mého pohledu,rozevřel náruč na náznak že ho můžu obejmout. Chvíli jsem přemýšlel jestli jeho objetí příjmu, než jsem se stihl rozmyslet, přitáhl si mě do objetí a začal mě hladit po zádech.

Time skip ráno
Vzbudilo mě světlo které mi z okna svítilo do očí. Ležel jsem přikrytý v posteli, rozhlédl jsem se po pokoji, Dream ještě spal. Chvíli jsem ležel v posteli a snažil se znovu usnout, ale to se mi nedařilo,nemám tušení kolik je a ani to nemám jak zjistit.

Potichu jsem vstal z postele a sedl si mě stolu na kterém ležela knížka. Bude pravděpodobně Dream, otevřel jsem ji. Nebyla to obyčejná kniha, byl to asi deník-. Vím že se na cizí věci nesahá a už vůbec bych neměl číst něčí deník, ale já se o něm chi něco dozvědět a z něho toho moc nedostanu.
Její hnědé oči si mě prohlíželi od hlavy až k patě, já jí jen koukal do očí a čekal až spojí náš pohled. Ona se po chvíli zastavila na mích očích, přesně jak jsem chtěl. V jejich očích byla vidět touha, občas uhla pohledem k mím rtům a pak zase zpátky k očím. Rozhodl jsem se že si ji pořádně prohlédnout, protože to jsem ještě neudělal. Měla krátké tmavě hnědé až černé vlasů které ji zakrývali čelo, nebyla namalovaná měla velkou černou mikinu která zakrývala její tělo až po zadek. Když nad tím zpětně přemýšlím žena to nebyla, ale byl jsem pod vlivem bůh ví jakých sraček takže mi to ani nedošlo.
Uslyšel jsem že se Dream pravděpodobně probouzí, zavřel jsem knihu a přešel ke skříni. Tam jsem se začal přehrabovat ve svém oblečení, vytáhl jsem si šedé tepláky a velkou černou mikinu, černé tričko z dlouhým rukávem a spodní prádlo. Zavřel jsem skříň a koukl se do pokoje.

Dream seděl na posteli a protíral si oči. "Dobré ráno" řekl jsem potichu a než se stihl vzpamatovat odešel jsem do koupelny, kde jsem za sebou zamkl. Podíval jsem se do zrcadla, moje vlasy byly rozhozené do všech možných stran, ani bych se nedivil kdyby se mě lekl. Oči jsem měl trochu oteklé z mého včerejšího pláče a drobné fialové kruhy pod očima nechyběli. Opláchl jsem si obličej studenou vodou a vyčistil si zuby. potom jsem se oblékl a jako poslední věc jsem si upravil vlasy. Když jsem aspoň trochu připomínal člověka, vrátil jsem se do pokoje. Dream stal zády ke mě bez trička. Na zádech měl jizvy, od čeho to má? On si navlékl tričko a otočil se na mě. Uhnul jsem pohledem a šel si sednou na svojí postel, on odešel do koupelny a zavřel za sebou.

Omylem jsem to vydal když to ještě nebylo dopsaný :D,ale to je jedno. Ik že je to krátké,ale chci tady mít víc jak třicet Kapitol. Doufám že se máte dobře, nezapomeňte jíst a pít, děkuji za všechny přečtení a voty ily all <3333 btw doufám že dnes budou streamovat omg

560 words
Ig: allex.is.cool
TT: allex.is.cool

láska z léčebny? [DNF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat