S.S. - 6.Bölüm

6.8K 260 53
                                    

Merhaba,

Nasılsınız? Haftada bir bölüm atarken bunu artırmak daha iyi oldu bence. Hayalet okuyucularımıza seslenmek istiyorum: lütfen hayalet okuyucu olmaktan vazgeçin, olur mu?

Keyifli okumalar.

🍓🍰

Hafta bitmiş, cuma gelip çatmıştı. İki saat sonra denemeler vardı ve gergindim. Çalışmış olmama rağmen yetersiz gibi hissediyordum.

Sınıfta ders boş geçmişti ve ben de kollarımı sıraya yaslayıp başımı koymuştum. Gece boyu Emir huzursuzdu, bizi uyutmadı. Sabah olduğunda ise ancak rahat bir uykuya dalabilmişti. Gözlerim kapanırken uykuya dalmam uzun sürmedi.

Omzumda hissettiğim baskıyla gözlerimi açtım ve başımı kaldırıp sınıfa baktım. Herkes gitmişti. Kaşlarım çatıldı, omzumda ne olduğuna bakarken siyah bir kapüşonluyla karşılaştım. Üzerinde sağ üst köşede beyaz renkte "First Five" yazıyordu. Altında da yapıştırılmış bir not vardı.

Notu elime alıp kapüşonluyu kucağıma bıraktım.

"Hangi akılla bu rüzgârlı havada tişört giydin ki? Yüz yüze görüştüğümüzde kokunun sindiği bu kapüşonluyu geri isterim :)"

İstemsizce gülümsedim. Notu defterimin arasına yerleştirip kapüşonluyu üzerime geçirdim. Telefonumu alıp mesaj yazdım.

Siz: Kapüşonluyu çok beğendim.

Siz: Geri verir miyim bilmem.

Siz: Sağım solum belli olmaz, bu konularda...

Siz: Seni görme fırsatını kaçırmış olsam da sen karşıma çıkana kadar zorlamayacağım seni.

Siz: Kapüşonluyu giydim, yakıştı mı sence?

Onun buralarda olduğunu bildiğim için bu mesajı yolladım. Denemeler başlamadan kantinden su almak iyi olur diye düşündüm. Telefonu kapüşonlunun cebine koyup sınıftan çıktım. Kantinde sıraya girmişken, Kuzey önüme geçti.

"Ne oldu Kuzey?"

"Sınıfta göremeyince seni aradım. Deneme başlamadan bir kez daha tekrar yapsak?"

"Olur, ben de bir daha göz atmış olurum."

Kuzey sevinçle yumruğunu havaya kaldırdı. Yanından geçip üst kata çıkan merdivenlere yöneldim. Kuzey peşimden geldi ve birlikte sınıfa girdik.

"Bu üzerindeki kapüşon yeni mi?" diye sordu Kuzey.

"Aynen."

"Güle güle kullan."

Kitabımı önüme çekip son kez sabah anlattıklarımı ona anlatmaya başladım. Deneme başlayana kadar tekrar yaptık. Hoca sınıfa girince kitapları kaldırdık.

"Başarılar sarışınım," dedi Kuzey.

"Teşekkür ederim, sana da Kuzey kuş."

Umarım matematik denemesi iyi geçerdi. Matematik iyi geçerse geometri de iyi geçerdi genelde. Bu motto her zaman işe yarardı, tuhaf ama gerçek.

💌

"Allah'ıma bin şükür! Bitti!"

Kuzey kendini bahçedeki banka bırakınca gülerek yanına oturdum. Matematik denemesi zorlayıcıydı ama geometri korktuğum kadar kötü değildi. Bilinmeyen'in özet kâğıtları olmasa muhtemelen yapamazdım. Çünkü sorular bu hafta gözden geçirdiğim konulardandı.

Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin