S.S. - 21.Bölüm

5.6K 189 74
                                    

Merhaba,

Umarım iyisinizdir. Yorum yapmayı unutmayın, olur mu?

Keyifli okumalar.

🍓🍰

"Ablacığım dikkatli ol!" diye seslendim, kaydırağa doğru koşan Emir'e. Bana kısa bir a bakıp, sonra yavaşlayarak ahşap merdivenlere yöneldi.

Annem öğle vardiyasında çalışmaya başlamıştı. İşe gitmesi, benim okuldan çıkış saatime denk geldiği için rahatlamıştım. Ailemle mesajlaştıktan sonra Emir ders çalışmaya ara vermişti. Birlikte atıştırdıktan sonra evin üç sokak yukarısındaki parka gittik.

Bankta oturup geriye yaslandım, gözlerimi Emir'den ayırmadan onu izledim. Yüzündeki gülümsemeyle kaydıraktan kayıyordu, neşesi yüzünden okunuyordu.

Bir süre sonra kaymayı bitirip yanıma geldi. "Bir şey mi oldu, canım?"

İşaret diliyle bana kendini ifade ettiğinde, saçlarını öperek cevap verdim. Salıncakta birlikte sallanmak istediğini söyledi. Elinden tutarak ayağa kalktım ve birlikte salıncağa geçtik.

Lacivert renkli, yuva tipi salıncağa oturduğumuzda bir kolumu Emir'in beline doladım, diğeriyle halatı tuttum. Ayaklarımla iterek sallanmaya başladık. Belirli bir hıza ulaştığımızda ayaklarımı çekip bağdaş kurdum.

Emir yavaşça yerinde dönüp sırtını bana yasladı. Başını göğsüme dayadı, kollarını iki yana açtı. Yavaşça sallanırken ben de kendimi geri bıraktım, birbirimize sarılmış bir şekilde sallanıyorduk. Uzaktan gelen seslerle doğruldum. Biraz daha sallandıktan sonra Emir yeniden kaydırağa koştu. Birkaç kez daha kaydıktan sonra eve dönme zamanı gelmişti.

Eve girer girmez üstümüzü değiştirdik ve çizgi film izlemek için koltuğa oturduk. O sırada annem geldi. Emir, hemen kucağımdan atlayarak ona koştu. Ben de çizgi filmi durdurdum. Annem üstünü değiştirmek için yatak odasına geçtiğinde Emir peşinden gitti. Telefonum titreşimlerle dolmaya başlayınca elime aldım.

Ağlama Duvarı

Ceren: Nasılsınız gençler?

Mine: Yorgun.

Azra: Bitmiş.

Siz: Tükenmiş.

Ceren: Oh ne güzel tepkiler bunlar.

Ceren: Resmen hayattan vazgeçmişsiniz!

Mine: Birimiz hariç.

Azra: Kim?

Mine: @ebrar.

Siz: Bir laf atmadan duramıyorsun değil mi?

Mine: Asla, bebeğim 😘

Azra: Mine haklı, Bilinmeyen ile konuşuyorsunuz değil mi?

Siz: Geri döndüğünden beri sürekli konuşuyoruz. Özellikle geceleri. Daha fazla konuşuyor olmamız hoşuma gidiyor.

Ceren: Bak bak, hoşlantı sinyalleri alıyorum.

Azra: Katılıyorum!

Siz: Hoşlantı demeyelim...

Mine: Apaçık hoşlantı belirtileri.

Mine: Bilinmeyen'in kim olduğunu biliyor musun?

Siz: Maalesef...

Azra: Hakkında bildiklerini söyle, belki tahmin edebiliriz.

Ceren: Güzel fikir.

Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin