S.S. - 34.Bölüm

5K 184 56
                                    

Merhaba,

Nasılsınız? Bol bol yorum yapmayı unutmayın, olur mu?

Keyifli okumalar.

🍓🍰

Emir'in elini sıkıca tutarken, o beni peşinden sürüklüyor, oradan oraya koşturuyordu. Akşam karanlığı şehre çökene kadar parkta oynamıştık. Daha sonra Rüzgar bizi eve bırakmıştı.

Tam eve girerken Emir birden huysuzlanmaya başladı. İçeri adım attığımda çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Onu oyalamak için çareyi mahallede bulmuştum. Mahallenin bakkalından bir plastik top alıp apartmanın önüne koşturduk.

Ben apartmanın hemen yanındaki tabureye otururken Emir topu tekmeleyerek kendi hâlinde oynamaya başladı. Annem gelene kadar onu idare edecektim.

Mahalleye göz gezdirirken ileriden gelen Kuzey'i fark edip el salladım. O da adımlarını hızlandırıp yanımıza geldi ve Emir'i kucakladı. Emir'le top oynarken ben de arkama yaslandım. Yarın maçımız olmadığından okula gitmeyecektim; evde kalıp sınavlara çalışacaktım. Voleybol maçında elimi fazla zorlamıştım ama kalem tutabilirdim. Elim iyileşene kadar beklersem geride kalırdım ve zaman hızla geçiyordu.

Nihayet Emir yarım saat sonra esnemeye başladığında Kuzey'le vedalaşıp eve çıktık. Emir'i hemen banyoya soktum, ardından dünden kalan yemeklerden bir şeyler yedirip uyuttum. Banyo sonrası iyice mayışmıştı zaten, uykusu çok sürmedi. Hızlıca bir duş alıp yanına uzandım. Meyveli yoğurt yediğim için çok aç değildim, o yüzden annemin gelmesini bekleyecektim yemek için.

Sosyal medyada gezinirken paylaştığım fotoğrafın altına bizimkilerden gelen yorumlara cevap verdim ve daha sonra keşfet kısmında gezinmeye devam ettim.

Anahtar sesi duyduğumda hızla yerimden kalktım. Odadan çıkar çıkmaz annemle karşılaştım.

"Hoş geldin anne."

"Hoş buldum Gamze'm. Dünden kalan yemekleri ısıt, ben hemen geliyorum. Kardeşin nerede?"

"Emir yorulmuştu, banyosunu yaptırıp bir şeyler yedirdikten sonra uyudu."

"Aferin, güzel kızım. Kardeşine iyi bakmışsın."

Annem saçlarımı öpüp yatak odasına geçti. Ben de mutfağa girip yemekleri ısıttım ve masayı hazırladım. Annem sofraya oturduğunda pilavdan bir kaşık alıp onu beklerken telefonuma bir bildirim geldi.

Bilinmeyen: Gamze'm, nasıllar bu akşam?

Sırıttım. Böyle mesajlar alıyor olmak hoşuma gidiyordu.

Siz: İyiyim, sen nasılsın?

Bilinmeyen: Senin iyi olduğunu öğrendim, şimdi ben de iyiyim.

Siz: Romantiklik moduna mı geçtin bakalım?

Siz: İki gün sonra karşıma çıkacak biri olarak fazla romantiksin,

Siz: Gergin olman gerekmiyor mu?

Bilinmeyen: Gergin olmadığımı nereden biliyorsun?

Siz: Sadece tahmin yürüttüm.

Bilinmeyen: Gerginim,

Bilinmeyen: Ama bunu belli etmemeyi öğrendim diyelim.

Bilinmeyen: Peki sen nasıl hissediyorsun?

Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin