S.S. - 49. Bölüm

3.9K 148 75
                                    

Merhaba,

Nasılsınız? Bol bol yorum yapmayı unutmayın, olur mu?

Keyifli okumalar.

🍓🍰

Kutunun içerisinde olan elbiseyi daha fazla sorgulamadan elime aldım ve yatağa serdim. Odamdan çıkıp banyoya girdim ve kısa bir duş alıp yeniden odama geçtim.

Çamaşırlarımı giyindikten sonra üzerime siyah, dizlerimin bir parmak altında biten elbiseyi giyindim. Kalp yakalı, ince askılı bir elbiseydi. Sol bacağımda bir yırtmaç vardı ve onun bir kısmı dantel ile kapatılmıştı.

Siyah, bilekten bağlamalı topuklu ayakkabılarımı giyindikten sonra çantama uzandım. Odamın kapısı açıldığında başımı çevirerek gelene baktım. Emir'di.

Koşarak elimden tuttu ve beni odadan çıkardı.

Peşinden koşuşturduğumda beni salonda durdurdu. Annemde karşımda durmuş bekliyordu. "Elbise çok yakışmış Gamze'm."

"Bu işte seninde mi parmağın var anne?"

"Ben karışmıyorum bu işlere. Ama bir eksik var gibi."

"Ne eksik?" telaşım sesime yansırken üzerimde gezdirdim bakışlarımı.

"Bu eksik."

Anneme baktığımda elinde olan kutu çekti dikkatimi. Kutuyu aldığımda kapağını açtım. Gümüş küpeler parıl parıl parlarken gülümseyerek kutudan çıkardım.

"Ama anne, ne gerek vardı."

"İyi ki doğdun güzelim," dediğinde elimdekileri sıkıca tutarak sarıldım ona. Saçlarımda dudaklarını hissettiğimde gülümsemem daha da mümkünmüş gibi büyüdü.

Ayrıldığımızda küpeleri elimden aldı ve takmama yardımcı oldu. "Şimdi oldu işte, seni bırakmamı ister misin?"

Cevap verecekken telefonum çalmaya başladı. Çantamdan çıkarıp arayana baktım. Oktay.

"Efendim Oktay?"

"Aşağıdayım, seni bekliyorum."

"Geliyorum hemen," diyerek aramayı sonlandırdım.

"Gerek kalmadı anneciğim. Oktay aşağıdaymış."

"Hadi bakalım o zaman. Güzelce eğlen, çocuklardan biri seni bıraksınlar akşam."

"Tamam."

Portmantodan annemin siyah şalını omuzlarıma aldığımda anahtarlarımı aldım ve evden çıktım. Kapıyı kapatacakken Emir durdurmuştu beni. Dizlerimin üzerine çöktüğünde yanağımı öptü. Saçlarını karıştırarak bende öptüm onu.

El sallamaya başladığında ayağa kalktım ve aşağıya indim. Apartmandan çıktığımda araba çekti dikkatimi. Yolcu koltuğuna oturduğumda Oktay'ı selamladım.

"Mükemmel görünüyorsun civciv."

"Teşekkürler, sende iyi gözüküyorsun."

Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin