Merhaba,
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen, olur mu?
Keyifli okumalar.
❦
"Ebrar! İtiraz etme, bizimle geliyorsun."
"Gelmeyeceğim Mine. Yorgunum, uyuyacağım ders başlayana kadar."
Mine yanıma geldiğinde, kolunu omzuma dolamıştı. "Sen iyi misin? Gözlerin şişmiş, kanlanmış bile."
"İyiyim, sadece gece pek uyuyamadım," dedim. Yalan söylüyordum, özür dilerim...
Mine kaşlarını çatmasına rağmen bir şey demedi, sadece başını salladı ve sınıftan çıktı. Ben ise yaptığım gibi başımı tekrar kollarımın üzerine koydum.
Sınıftan çıkmak istemiyordum çünkü arkadaşlarımın yanına gidersem bana bir sürü soru soracaklardı, ben de onlara yalan söylemek zorunda kalacaktım. Yalandan nefret ediyorum ve buna mecbur kaldığım zamanlar beni her zaman daha da kötü hissettiriyor.
Başımı kaldırıp duvardaki saate baktım. İki ders daha vardı ama dinleyebilecek hâlde değildim. Eşyalarımı toparlayıp montumun cebine telefonumu koydum ve sınıftan çıktım.
Revire inip zor da olsa kendime bir rapor yazdırdım ve okuldan çıktım. Durağa yürürken Mine'ye mesaj attım, okuldan çıkıp eve gittiğimi haber verdim.
Minibüse binip eve vardığımda hızlıca yokuşu çıkıp apartmana girdim. Merdivenleri çıkıp kapıyı anahtarla açtım ve içeri girdim.
"Gamze?"
"Benim anne," dedim salona doğru yürürken. Kapıyı kapatıp montumu astım ve annemin yanına geçtim. Annem, koltukta oturmuş Emir ile ilgileniyordu.
"Erken geldin?"
"Başım ağrıyor. Dün gece iyi uyuyamadığım için derslerde de dikkat edemedim, o yüzden eve geldim."
"Biraz uzan, uyumayı dene."
"Babam geldi mi?"
"Geldi, eşyalarını alıp çıktı."
Başımı annemin omzuna yasladım. Gözlerim, peluşuyla oynayan Emir'in üzerindeydi. "Anne, gerçekten boşanacak mısınız?"
"Olmuyor Gamze'm, sen de şâhitsin aylardır yaşadığımız kavgalara. En iyisi anlaşmalı olarak yollarımızı ayırmak."
Sesinin titrediğini duyunca daha fazla bir şey söylemedim, sadece sessizce ayağa kalkıp Emir'i öptüm ve salondan çıktım. Odama gidip kendimi yatağa bıraktım. Biraz uyumaya gerçekten ihtiyacım vardı.
Ne kadar uyuduğumu bilmiyorum ama uyandığımda hava kararmaya başlamıştı. Sırt üstü yatarken telefonumu elime aldım ve gelen bildirimleri kontrol ettim. Cevapsız çağrılar vardı:
Mine: 14
Ceren: 4
Azra: 6
Kuzey: 11Telefonu yatağa bırakacakken yeni bir bildirim geldi. Umarım Bilinmeyen'dir, diye düşündüm ama değildi...
Azra kişisi sizi '🍓' grubuna ekledi.
Azra kişisi gruba Ceren kişisini ekledi.
Azra kişisi gruba Mine kişisini ekledi.Azra: Erkeklerle konuşamayacağımız konuları buradan konuşuruz artık.
Mine: Grup ismi ne alaka kız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR
General FictionGözlerini kırpmadan bana bakarken dudaklarımda yavaşça bir tebessüm oluştu. Bağdaş yaptığımız bacaklarımız birbirine değerken dayanamayıp konuştum. "Böyle susarak birbirimize bakmaya devam mı edeceğiz?" Dudağının kenarından başlayan gülümseme tüm du...