Merhaba,
Nasılsınız? Bol bol yorum yapmayı unutmayın, olur mu?
Keyifli okumalar.
🍓🍰
Soyunma odasının banklarına oturup arkama yaslandım. Yeni bir maçı arkamızda bırakmıştık ve seti 3-2 kazanmıştık.
Biraz zaman geçirdikten sonra soyunma odasından çıkıp salona, tribünlere doğru yöneldim. Futbol maçının gerginliği sürüyordu; maç berabere bitmişti. Turnuvaya devam edip etmeyecekleri şimdi atılacak penaltılara bağlıydı. Turnuvaların bitmesine bir gün kalmıştı. Pazartesi günü finaller oynanacaktı.
Penaltı atışları devam ederken heyecandan ellerimi kütletiyordum. Voleybol maçında bu kadar heyecanlanmamıştım. Belki bu heyecanımın başka bir sebebi akşam olacak olan konserde olmamdan kaynaklanıyordu, bilemiyorum.
On dakikalık bir bekleyişin ardından, bir penaltılık farkla bizim okul kazanmıştı. Takım topluca sevinirken bana sarılan Azra'ya karşılık verdim hemen. Pazartesi, eğer iki takım da kazanırsa, okula son senemizde iki turnuva kupası getirmemiz harika olacaktı.
Takım soyunma odasına geçtikten sonra telefonumu aldım ve Bilinmeyen'e mesaj attım.
Siz: Tebrik ederim, maçta çok başarılıydınız.
Siz: Heyecandan yerimde duramadım ama neyse, bu detayı atlayabiliriz.
Siz: Bugünün maçlarını da kazandığımıza göre, sıra akşamı düşünmeye geldi.
Siz: Büyük gün geldi!
Siz: Konser saat 19.00'da başlayacak. Erken gideceğim ben, çünkü biletleri en önden bulabildim. Sahneye yakın yerlerin biletleri hemen tükeniyor ama ben almadan bir gün önce satışa çıktığından son biletini aldım.
Siz: Yani beni sahneye yakın bir yerde bulabilirsin.
Bilinmeyen: Teşekkür ederim, siz de maçta çok iyiydiniz.
Bilinmeyen: Büyük gün geldi Gamze'm.
Siz: Üzerimde senin bana bıraktığın siyah kapüşonlu olacak; eğer yanılmıyorsam, aynısı sende de olmalı. Kuzey'den biliyorum, o da çoğu defa bize ikişer tane kapüşonlu veriyor.
Siz: O siyah kapüşonluyu giy sen de, olur mu?
Siz: Bu bilgiyi de beni o karanlıkta tanıman için veriyorum. :)
Bilinmeyen: Tahmininde yanılmıyorsun, o kapüşonlunun bir teki daha var ve onu giyeceğim.
Bilinmeyen: Bunu da unutmayalım: Ben seni her yerde, her şekilde tanırım.
Siz: Saatler sonrasında karşıma çıkacağın hâlde çok açık sözlüsün.
Siz: Sus istiyorsan...
Bilinmeyen: O son cümlenin altında yatan tehdidi anladım, susuyorum ve akşama kadar susma kararı alıyorum.
Siz: Aferin ve akşam görüşürüz.
Bilinmeyen: Görüşürüz Gamze'm.
Sohbetten çıkıp saate baktım; saat öğlen ikiydi. Bilinmeyen'i görmeme 5 saat kalmıştı. Kızlarla toparlandıktan sonra okuldan çıktık. Okulun yakınlarındaki kafeye gittiğimizde siparişlerimizi verip oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR
General FictionGözlerini kırpmadan bana bakarken dudaklarımda yavaşça bir tebessüm oluştu. Bağdaş yaptığımız bacaklarımız birbirine değerken dayanamayıp konuştum. "Böyle susarak birbirimize bakmaya devam mı edeceğiz?" Dudağının kenarından başlayan gülümseme tüm du...