Merhaba,
Nasılsınız? Bol bol yorum yapmayı unutmayın, olur mu?
Keyifli okumalar.
🍓🍰
Gözlerimi zar zor açarken önüme bırakılan kahveden bir yudum aldım. Kim demişti ki bize gecenin bilmem kaçında uyuyun diye.
"Kızlar, üzerimden tır geçmiş gibi."
"Sorma, ders sırasında uyuyup kalmışım."
"Kim dedi size o kadar geç yatın diye? Deneme var bugün, deneme. Hem ayrıca Ebrar, doğum gününde böyle uykulu olmak nasıl bir his?"
"Ters tarafımdasın, şuradan bir çarpacağım göreceksin."
Yaman, ağzına hayali bir fermuar çektiğinde başımı kollarımın arasına koydum. Uykum vardı. Bir saat sonra deneme var. Allah bana yardımcı olsun.
Aklıma gelen şey ile telefonuma uzandım ve Rüzgar'a mesaj attım:
Siz: Kızların her şeyden haberi var,
Siz: Kuzey ve Oktay'a anlattın mı yoksa ben mi anlatayım?
Telefonu kucağıma koyup cevap bekledim. Titrediğinde yeniden elime aldım.
Rüzgar: Dün sen kızlara anlatacağım dedikten sonra ben de onlara anlattım.
Rüzgar: Haberleri var.
Telefonu kapatıp masanın üzerine bıraktım ve Rüzgar'a bakıp başımı salladım. Göz kırptığında güldüm. Aslında konuşmamız gerekiyordu. Yani dünden sonra elbette konuşmamız gerekecekti. Yarım kalmıştı konuşma.
Öğle arası bitene kadar kantinde oturduktan sonra sınıflara ayrıldık. Önceki ders nöbetçi öğrenci sınıfa girmiş ve listeyi vermişti. Sayısalcıların katında girecektim denemeye. Sınıfa girdiğimde elimde olan kalemi sıkıca tutarak sırama yöneldim.
Arkama yaslanarak beklemeye başladım. Denemenin başlamasına 10 dakika vardı. Çantamdan telefonumu çıkarıp Rüzgar'a mesaj attım:
Siz: Rüzgaaar.
Siz: Okul çıkışı bir şeyler yapalım mı?
Siz: Konuşuruz hem.
Rüzgar: Çok iyi olurdu Gamze'm ama,
Rüzgar: Takım yemeği varmış.
Rüzgar: Katılmam gerekiyor...
Siz: Ya...
Siz: Akşam buluşalım o zaman?
Siz: Sıkılırım ben yoksa.
Rüzgar: Yemek ne kadar sürer bilemem Gamze'm,
Rüzgar: Haberleşelim o zaman olur mu?
Rüzgar: Eğer çok geç olursa kapına gelirim yine.
Siz: Oluuuuur.
Siz: Denemede başarılar,
Siz: Başaracağız!
Rüzgar: Başarılar Gamze'm,
Rüzgar: Başaracağından hiç şüphem yok.
Siz: Kaçtım ben.
Telefonu sessize alıp almadığımı kontrol ettikten sonra çantama koydum ve gergince ellerimi birbirine sürttüm.
Öğretmen sınıfa girdiğinde kağıtları dağıtmaya başladı. Yanaklarımı şişirerek kağıda baktım. Umarım iyi geçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR
General FictionGözlerini kırpmadan bana bakarken dudaklarımda yavaşça bir tebessüm oluştu. Bağdaş yaptığımız bacaklarımız birbirine değerken dayanamayıp konuştum. "Böyle susarak birbirimize bakmaya devam mı edeceğiz?" Dudağının kenarından başlayan gülümseme tüm du...