Merhaba,
Nasılsınız? Bol bol yorum yapmayı unutmayın, olur mu?
Keyifli okumalar.
🍓🍰
Kıkırdadım. Birden yazdıklarımla şoka uğramış olabilirdi, ama dünden sonra emindim, Bilinmeyen oydu. Emir Can İğrek konseri olduğunu dün gece sosyal medyada gezinirken görmüştüm. Hemen bilet almıştım, zor da olsa. Son kalan biletlerden ikişer tane kapmayı başarmıştım.
Bilinmeyen hayatıma Emir Can İğrek ile girmişti. Karşıma onun konserinde çıkmasını istiyordum. Umarım gelirdi.
Bileti ve kitabı çantamdan çıkarıp, bileti kitabın arasına yerleştirdim. Buzu alıp ayağa kalktım ve sınıftan çıktım. Sahaya geri döndüğümde yerime oturdum. Maç da çok geçmeden başlamıştı.
Bizimkilerle birlikte tezahüratlarımızı bağırarak yaparken, Rüzgar'ın asistiyle Yaman'ın gol atması gecikmemişti. Alkışlar bizim tribünde yükselirken maç tüm heyecanıyla devam ediyordu. Ufak bir mola verildiğinde oyuncular banklara ilerlemişti.
Telefonuma gelen bir bildirimle alt dudağımı istemsizce ısırdım.
Bilinmeyen: Maçtan hemen önce aldım bileti.
Bilinmeyen: Orada olacağım, Gamze'm.
Bilinmeyen: O şarkı söylenirken çıkacağım karşına.
Bilinmeyen: Ama beni görmek istediğine emin misin? Hayal kırıklığına uğramanı istemiyorum.
Bilinmeyen: Işıldayan göz bebeklerinin beni gördüğünde sönmesini istemem.
Siz: Eminim Bilinmeyen,
Siz: Karşıma çıkmanı ve düşündüğüm kişi olmanı çok istiyorum.
Siz: Şimdi, maça odaklan. Kazanın bu maçı.
Bilinmeyen: Gerginliğimi azaltmıştım ama sayende yine nüksetti.
Bilinmeyen: Zalimin kızı, senin bu etkilerini ne yapacağız?
Siz: Çok ve hep seveceksin.
Mesajlaşmayı kapattım. Telefonu kucağıma bırakıp Mine'nin omzuna yaslandım. "Bilinmeyen iki gün sonra karşıma çıkacak," dedim alçak bir sesle.
"Ne!" diye birden bağırdı. Bu ani tepkisiyle dikkatleri üzerimize çekti. Hemen elimi dudaklarına kapadım. "Bağırma!" dedim fısıldayarak.
Elimi indirip merakla yüzüme baktı. "Ne demek iki gün sonra karşıma çıkıyor?"
"Emir Can İğrek konserinde karşıma çıkacak."
"Heyecan var mı?"
"Olmaz mı? Kim olduğu hakkında tahminlerim var, ama çok heyecanlıyım."
Hakemin düdüğünü duyar duymaz sessizleşip maça odaklandık. İki maç arka arkaya geçti, birini berabere, diğerini galibiyetle kazandık.
Yaman ve Rüzgar'ın üstlerini değiştirmelerini beklerken saate göz attım. Öğleden sonra saat ikiydi. Emir'i dışarı çıkarmak için ideal bir zamandı.
Yaman dışarı çıktığında bize doğru dönüp, "Hadi gidelim, iki maç üst üste acıktırdı," dedi.
"Siz gidin, bizim Rüzgar'la uğramamız gereken bir yer var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR
General FictionGözlerini kırpmadan bana bakarken dudaklarımda yavaşça bir tebessüm oluştu. Bağdaş yaptığımız bacaklarımız birbirine değerken dayanamayıp konuştum. "Böyle susarak birbirimize bakmaya devam mı edeceğiz?" Dudağının kenarından başlayan gülümseme tüm du...