Merhaba,
Nasılsınız? İyisinizdir inşallah. Bol bol yorum yapmayı unutmayın, olur mu?
Keyifli okumalar.
🍓🍰
Mine'nin gidişinin ardından kendimi odaya kapatmıştım. Zihnimle baş başa kalmam gerekiyordu, sağlıklı bir karar verebilmek için.
Mine haklıydı. Olayın üzerinden neredeyse iki yıl geçmişti ve hâlâ aklımın bir yerinde tazeliğini koruyordu. Kızgın mıydım? Hayır. Öfkeli miydim? Hayır. Kırgın mıydım? Hayır.
Hiçbir şey hissetmiyordum. Çünkü o bana bu damgaları vururken, giderken benden ona karşı hissettiğim tüm duyguları alıp götürmüştü. Hissizdim ona karşı.
Telefonumu elime alıp mesajlaşmalara girdim ve Bilinmeyen ile olan sohbetimi açtım. Derin bir nefes alıp klavyeye dokundum.
Siz: Selam.
Siz: Sen buralarda yoksun ama olsun.
Siz: İçimi dökebilmem için iyi bir fırsat herhalde.
Siz: Bu sayede belki bir umut affettirebilirim kendimi.
Siz: Kendimi bir labirentte gibi hissediyorum. Çıkışını ararken kayboldum sanki.
Siz: Çıkışa ulaşmam, önüme bakmam lazım ama bir türlü geçmişte olanlar peşimi bırakmıyor, ardımdan geliyor sanki.
Siz: Mine ile konuştum biraz.
Siz: Daha doğrusu o konuştu, ben dinledim.
Siz: Ne yapacağımı bilmiyorum, Bilinmeyen.
Siz: Bir yanda geçmiş, bir yanda ailem, bir yanda okul.
Siz: Biliyor musun, itiraf edeceğim şeyi muhtemelen sen çevrimiçi olsan söyleyemezdim.
Siz: O yüzden şimdi söyleyeceğim.
Siz: Seninle konuşurken kendimi dünyadan soyutlanmış gibi hissediyorum.
Siz: Dertlerim yokmuş gibi geliyor.
Siz: Geçen hafta, sen yazdıktan bir gün sonra mutsuzdum; bizimkilerle tartışmıştım.
Siz: Sen mesaj atana kadar kötüydüm ama seninle konuşmaya başlayınca gülmeye başladım.
Siz: Tuhaf değil mi bu bende bıraktığın etki?
Siz: Mesela şimdi sen yoksun, mesajlarım iletilmiyor, cevap gelmiyor.
Siz: Çok tuhaf hissettiriyor.
Siz: Sana alıştığımı fark ediyorum.
Siz: Kızlar seninle empati yaptı ve seni çok kırdığımı söylediler.
Siz: Haklılar. Seni çok kırdım, hem de suçun yokken.
Siz: Bazen insan yalnız kalmak ister.
Siz: Ama şimdi seni kaybettiğim için vicdan azabı çekiyorum.
Siz: Mesajın gelmeyince kötü hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saman Sarısı | Texting DÜZENLENIYOR
General FictionGözlerini kırpmadan bana bakarken dudaklarımda yavaşça bir tebessüm oluştu. Bağdaş yaptığımız bacaklarımız birbirine değerken dayanamayıp konuştum. "Böyle susarak birbirimize bakmaya devam mı edeceğiz?" Dudağının kenarından başlayan gülümseme tüm du...