ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
НА ТОЗИ СВЕТЪЛ ХРИСТИЯНСКИ ПРАЗНИК ВИ ЖЕЛАЯ МНОГО, МНОГО, МНОГО ЗДРАВЕ, ЩАСТИЕ, КЪСМЕТ И ЛЮБОВ!ОСТАВЯМ ВИ С ТАЗИ ГЛАВА, КОЯТО ИЗЛЕЗЕ МАЛКО ПО-КРАТКА ОТ ОСТАНАЛИТЕ, ЗА КОЕТО СЪЖАЛЯВАМ, НО СЕ НАДЯВАМ ВСЕ ПАК ДА ВИ ХАРЕСА.
ПРЕГРЪЩАМ ВИ!
Ивайло
— Мама да не разбира. — Пламен постави пръст пред устните си, а Калия кимна с най-сериозното изражение, на което беше способна и баща ѝ сложи кексчето пред нея.
— Преди малко сладолед, сега кексче. — Цвети изцъка с фалшив укор. — Много сладко стана, не мислите ли?
— Издъни кофата. — изпуфтя малката и го остави обратно на плота преди да е успяла да отхапе.
— Довечера ще изядеш само една бисквитка от тези, които ти даде леля ти и то само при условие, че си се нахранила преди това. — направи компромис, а бръмбарът кимна с голяма усмивка.
— Само една бисквитка от тези на Елена е непосилна задача. — баща ѝ направи опит да я защити.
— А да кажа на мама? — вирна вежда в негова посока, а Кали го сръчка с пръст.
— Недей да разваляш споразумението. Утре ще ям повече. — скастри го, а аз едва се държах да не се изсмея. Това дете си беше направило сметката за седмица напред и знаеше точно кога и какво да си поиска.
— Млъквам.
— Умно решение. — поздравих го.
Кали успешно изяде кексчето скришом от майка си и след като Ерика и Цвети приспаха децата дойде време да вървим.
— Ние имаме малко работа. — Цвети тръгна към вратата, за да се обуе, а Пламен ме изгледа питащо.
— Ще се приберем докато станат. — казах просто и тръгнах след нея. — Трябва да ти купим кола. — опитах да започна докато пътуваме.
— Гледай си работата. — отсече. Мамка му, това щеше да е трудно.
— Цвети, имаш книжка. Возила си ме и си добър шофьор.
— Добре.
— Още по-добре ще е ако имаш кола.
YOU ARE READING
Не тук
RomanceКНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Къде?" Щастлив финал след сватбата? Страшен виц. Може би ако не си "късметлия" като мен е истина. Иска ми се да се върна в миналото и да се ударя по главата, защото си мислех, че да я спечеля ще е най-трудното нещо. Тази ж...