ОТПРАВЯМ СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ КЪМ IvetaStefanova0 И СОНЯ, ЧИЙТО НИКНЕЙМ, НЕ ЗНАМ (ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ НЕ ТИ ДЪЛЖА ПОЧЕРПКА). МОМИЧЕТА, АКО НЕ МЕ БЯХТЕ СПАСИЛИ ПО-РАНО ДНЕС, НЯМАШЕ ДА ИМАМ ВРЕМЕ ДА НАПИША ТАЗИ ГЛАВА.
САМО ВМЯТАМ, ЧЕ НЕ СЪМ РЕДАКТИРАЛА МНОГО, ЗАЩОТО БЪРЗАХ И ВИ ОСТАВЯМ С НОВАТА ГЛАВА.
ПРЕГРЪДКИ!
Цветея
— Ей! — Зоя привлече вниманието ни с влизането си. — Нося пица. — вдигна картонената кутия в едната ѝ ръка. — Това е за теб. — остави шоколадовото яйце пред Кали и очичките ѝ светнаха.
— Благодаря.
— За теб винаги, сладур. — щипна нослето ѝ и седна до мен. — Как сте? — погъделичка Крум, но ми беше ясно към кого е отправен въпросът.
— Гладни. — отворих кутията и си взех едно парче, а момичетата последваха примера ми. — След час Пламен ще дойде да се скараме малко. — предупредих, а Ерика ме изгледа лошо.
— Няма да се карате. Ще вземем нещата ви и ще ги закараме вкъщи.
— Не мога да се нанеса у вас.
— Само докато ви намерим хубаво жилище.
— Това може да стане след месеци.
— Затова ще вземем нещата ви. — присвих очи срещу нея, а тя ме изгледа с онзи поглед, с който гледа Пламен когато майка му му затвори устата. Знаеше, че е спечелила спора и беше предоволна от този факт.
— Здравейте, момичета. — Пламен влезе като по поръчка, а жена му стана да го прегърне. — Ще вървим ли? — погледна ме несигурно.
— Да. — въздъхнах тежко и излязох навън. Двамата дойдоха след мен и се качихме в колата като през целия път си говорихме на различни теми макар и да не бях напълно в разговора.
— Здравей. — усмихнах се на Дими, който вече беше паркирал отпред.
— Здравей, цветенце. — прегърнахме се и извадих ключовете от джоба на дънковото ми яке. Качихме се горе и момчетата се захванаха да разглабят леглото на Крум докато аз и Ерика съберем моите неща.
ESTÁS LEYENDO
Не тук
RomanceКНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Къде?" Щастлив финал след сватбата? Страшен виц. Може би ако не си "късметлия" като мен е истина. Иска ми се да се върна в миналото и да се ударя по главата, защото си мислех, че да я спечеля ще е най-трудното нещо. Тази ж...