Глава 10 - Беше твърде долно.

324 32 0
                                    

ДОБРО УТРООО, МИЛИ МОИ! ОТНОВО СЪМ АЗ, ОТНОВО С ГЛАВА ИЗЦЯЛО ОТ МЪЖКА ГЛЕДНА ТОЧКА.

ОСТАВЯМ ВИ С НАШИТЕ СЛАДУРИ И СУТРЕШНОТО КАФЕ.

ПРЕГРЪДКИ!

Ивайло

— Вече сме сигурни, че Велян знае. — чичо Николай дори не изчака вратата да се хлопне зад гърба му преди да го съобщи. — Информаторът на Велян му е предал. Изглеждал е повече от доволен.

— Кога ще му избием тази физиономия от лицето? Аз съм доброволец. — Дими вдигна ръка и се усмихна.

— Нареди се на опашката. — просъсках и се облегнах назад. — Трябва да засилим охраната. Може и да не я обичам толкова, че да остана верен, но така изглежда уязвима. — думите, макар и изречени с ирония, оставиха горчива следа на езика ми.

— Погрижих се вече, момчетата са на пост. Сега би трябвало да са вкъщи, Ванеса ще им каже, че имаме няколко сделки и сме взели превантивни мерки.

— Карам и приятелките ѝ да я лъжат в очите. — разтърках мястото между очите си. — Осъзнавате ли, че ви повличам в тази лъжа и накрая ще излезе, че всички до един сме я измамили?

— Това не го помислихме. — Пламен кимна. — Свърши се вече, няма как да го оправим. — въздъхна.

— Главата ме боли. — оплаках се и отидох до шкафа, в който знаех, че има лекарства. Налях си чаша вода и глътнах един Парацетамол преди да се върна до тях. — Резултатите са налице. Велян знае, чакаме го да атакува.

— Той винаги гледа да удари по болното място. Каза ли на вашите?

— Всичко знаят. Лично щяха да ме убият като чуха какво съм направил.

— Взели ли са мерки?

— Имат едно наум. — потвърдих.

Телефоните ни получиха съобщения по едно и също време, което ни накара да ги вземем от масичката за кафе. За момент целият се стегнах в очакване да видя нов поздрав от Велян, но си отдъхнах когато видях, че момичетата са изпратили нещо в групата ни.

— Ванеса е изпратила видео на Крум и Цвети. — съобщих и го пуснах увеличавайки звука.

— Хайде, мамо. Хайде. Повтори го заради мама. — вълнението в гласа ѝ се усещаше отдалеч, а огромната усмивка на лицето ѝ повика и моята. Малкият седеше в скута ѝ и оглеждаше жените докато се кикотеха на нещо.

Не тук Where stories live. Discover now