Ивайло
— Сигурен ли си?
— Казвам ти, Велян няма златни зъби. — просъска.
— По дяволите! — изпсувах под нос.
— Какъв е проблемът? — Пламен дойде до нас.
Какъв ли? Шибаното копеле до нас не беше Велян! По дяволите, как само ни бе изпързалял.
— Това не е Велян. — затегнах челюст, а очите на приятеля ми се изцъклиха.
— Какви ги плещите? — шокът пропи в гласа му.
— Да вървим. — каза тъст му и се запъти към вратата, а ние го последвахме.
— Сега какво? — вдигнах ръце до себе си и ги отпуснах шумно до тялото си.
— Какво стана вътре? — чичо Николай застана пред мен.
Какво ли не стана?
— Това ще го обсъдим, но не тук. — Добромир ме прекъсна преди да съм отговорил уста. — Хайде.
— Това е пълно безумие! Пълно безумие! — мърморех през целия път, а кокалчетата ми побеляха от стискането на волана. Кожата скърцаше под натиска на пръстите ми и щях да си счупя някой зъб ако не отпуснех челюст скоро. Гневът клокочеше в мен, предизвиквайки желание да изпотроша всичко около мен, без значение дали са предмети или хора. — Леко бе, малоумен! — набих спирачки на входа на паркинга, а когато онзи удари клаксона, нервите ми ме предадоха.
Излязох от колата и изкарах онзи от неговата, а той вече не ми изглеждаше толкова смел.
— Този клаксон се използва когато не си виновен ти и когато се опитваш да си качиш проститутка, защото идиот като теб не може да свали и най-простата жена. — проскърцах със зъби докато го държа за яката и първия юмрук се стовари в лицето му, изпращайки го на земята.
— Ивайло! — чичо Николай застана пред мен. — Влизай вътре, Дими паркирай и неговата кола и ела при нас. — силната му длан ме избута покрай копелето, което се качи в колата си и отпраши, осъзнал на кой опита да се прави на интересен.
Качихме се в кабинета, а аз започнах да обикалям, за да сваля поне малко от адреналина, но това така и не ставаше. Дими се качи минути след нас и Добромир реши да премине към темата.
YOU ARE READING
Не тук
RomanceКНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Къде?" Щастлив финал след сватбата? Страшен виц. Може би ако не си "късметлия" като мен е истина. Иска ми се да се върна в миналото и да се ударя по главата, защото си мислех, че да я спечеля ще е най-трудното нещо. Тази ж...