Ивайло
*1 месец по-късно*— Стягай се бе, балък. — Вальо ме удари по рамото, а аз се обърнах и го изгледах на кръв.
— Извинявай много, но Пламен ли изпусна кутийката, с треперещите си ръце? — не скрих доволното си изражение когато стисна устни в права линия и присви очи срещу мен. Приличаше на емотикон.
— Туше. — Дани се засмя.
— Ти почти я изгуби! — напомни докато същевременно излизаше от ситуацията с подигравките, които щяха да завалят към него.
Ели винаги се шегуваше с това когато ѝ се отвореше възможност. И въпреки всичко, тези моменти, освен, че не се помнеха с лошо, всъщност бяха любимите на момичетата.
Как Дани бе помисли, че е изгубил пръстена. Вальо, който от притеснение изпусна кутийката. Пламен до последно се чудеше дали изобщо да действа, а аз се бях спънал на пътеката, на плажа, непосредствено преди да слезем в пясъка и да я отведа до мястото където ѝ предложих брак. Първия път.
Седмица след случая с псевдо залавянето на Велян, открих годежния пръстен на Цвети в чекмеджето където го бях захвърлил, за да не го виждам. Идваше ми да си пръсна мозъка още на момента, осъзнавайки какъв кръгъл идиот съм. С момчетата веднага се обадихме на организаторите на празненството, което се очертаваше през октомври и се оказа, че след всичко случило се, бяхме забравили, че подготовката си тече.
Още седмица по-късно, стана ясно, че леля Румяна и чичо Николай, тайно са поели ангажимента в свои ръце, за да не се обаждат на мен и Цвети с въпроси около нещо, което се предполагаше, че няма да се състои. Те наистина вярваха, че ще се съберем и се оказаха прави. Въпреки това реших да ѝ направя ново предложение и затова сега си играех нервно с тъмносинята кадифена кутийка в ръката ми. Вадех я само колкото да я сложа в джоба на дрехата ми за деня, вече четвърти ден, защото с моя късмет, Крум щеше да я намери навсякъде, заради огромния интерес към съдържанието на шкафовете вкъщи.
— Идват. — Дими влетя и побърза да седне, а аз напъхах пръстена между възглавниците на дивана.
Нямах време дори да кажа "Аха" преди смехът на жените да погали слуха ни, а секунда след това, застанаха пред нас с големи усмивки.
YOU ARE READING
Не тук
RomanceКНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Къде?" Щастлив финал след сватбата? Страшен виц. Може би ако не си "късметлия" като мен е истина. Иска ми се да се върна в миналото и да се ударя по главата, защото си мислех, че да я спечеля ще е най-трудното нещо. Тази ж...