Çağrı Begümün lavaboya koşmasını beklemediği için onu elinden kaçırmıştı. Begüm lavaboya girdikten sonra Çağrı kendine gelmeye başlamıştı. Kontrolünü kaybetmesi çok kolay olmuşken hala toparlayamamıştı.Telefonunu çıkarıp lavabonun yedek anahtarını istedi. Ardından Begümü çıkması için ikna etmeye çalışıyordu.
"Begüm! Çık şurdan. Bir şey yapmayacağım."
Begüm cevap vermedikçe Çağrı daha da deli oluyordu. Bir yandan da sakinleşmeye çalışıyordu. Ancak bu ikisi bir arada olmuyordu.
"BEGÜM ÇIK ŞURADAN YOKSA BEN SENİ ÇIKARTICAM!"
Çağrı derin nefesler almaya çalışıp sakinleşmeye koyuldu. Elleri titriyordu. Begümü korkuttuğu için kendine küfürler etmeye başlamıştı. Bir anda lavabodan düşme sesi gelince Çağrı neye uğradığını şaşırdı. Kapıya vurarak konuştu.
"BEGÜM!? Begüm iyi misin?"
Evdeki görevli kadın gelip anahtarı verdi.
" Yarın getirseydin!"
Çağrı kapıyı açıp direkt içeri daldı. Begüm yere yığılmıştı. İlaç dolabının açık olduğunu görünce ne olduğunu direkt anladı. Begümü kucağına alıp aşağı kattaki hastane odasına götürdü. Kadına ilacını getirmesini söyleyip Begümü odadaki yatağa bıraktı.
İlacını kadın getirmişti ama Begümün içebilmesi için uyanması gerekiyordu. Kadın odadan çıkınca Çağrı odada volta atmaya başladı. Kendine sürekli olarak 'Ben ne yaptım?' diye soruyordu.
Odanın kapısı tıklatıldı ve içeri Özgür girdi. Olanlardan habersizdi.
Begüm'e bakarak konuştu.
"Ne oldu? Neyi var?"
"Atak geçirdi bayıldı. Uyanmasını bekliyorum. İlaç içmesi lazım."
Atak sonrası vücut kendini kapattığı için Begüm yanında bomba bile patlasa uyanamazdı. Kendi kendine uyanmadığı sürece uyanamazdı.
"Tam olarak ne yaşandı."
Çağrı odadaki koltuklardan birine geçti oturdu. Özgür de onu takip edip bir koltuğa geçti.
"Her şeyin içine sıçtım. Bitti yani. Burdan sonra nasıl her şeyi eskisine çeviririm bilmiyorum. Her şey çok güzeldi. Batırdım her şeyi. Bu hayatta istediğim her şeyi yapabiliyorken neden bu ilişkiyi bir türlü tutamıyorum. Her seferinde ne zaman oldu desem ellerimden kayıp gidiyor. Beceremiyorum."
Özgür onu sakinleştirmesi gerektiğini biliyordu.
"Çağrı terapilere gidersen toparlayabilirsin. Eskiden de terapilere gidip toparlamıştın. Şu an için sadece sakin ol."
"Eskisi gibi düzelmeyebilir."
"Nerden başladı olay."
Çağrı olayı baştan sona anlattı. Çağrının haksız olduğu apaçık ortaydı.
Özgür şaşkınlıkla konuştu.
"Sana bağırmasına ben de şaşırdım."
"Eskiden sadece ağlardı. Tek kelime edemezdi. Bugün bağırdı. Çok garibime gitti. Onu korkutmak incitmek istememiştim. Her şey bir anda oluyor ve kendime geldiğimde iş işten geçmiş oluyor."
Özgür onu sakinleştirmesi gerektiğinin farkındaydı. Hala tam anlamıyla kendine gelmiş değildi.
"Çağrı bunu psikoloğa giderek halledebilirsin. İlaçlara tekrar başlaman gerekir muhtemelen. Ancak Begüm için değer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysar +18
Fiksi RemajaDÜZENLENECEKTİR Duyduğu isimle tüyleri diken diken olmuştu Begümün. Uzun zaman sonra ilk defa onu görüyordu. Özlemişti de aslında. Ancak onu unutması için etrafındakiler sayısız şey yapmıştı. Sayısız kez terapi görmüştü. Hiçbir şey ona olan içindeki...