Balkondan içeri girdiğimizde artık birçok şey değişmişti. Artık kaçmaya kurtulmaya çalışmayacaktım. Sadece 10 ayın geçmesini bekleyecektim.Saat akşam saatlerine geldiği için yatıcaktık ve ben hala onunla aynı yatakta yatmak istemiyordum. Ne de olsa tanımadığım birisiydi.
"Yatak konusunu konuşmak is-"
Sözümü bir anda kesmişti.
" Bu konuda benden bir iyilik bekleme. Sana sarılarak uyumak istiyorum. Bu güne kadar nerde yatarsan yat, yatakta uyandın. Farklı yerlerde yatman bir şeyi değiştirmiyor."
Ben seninle uyumak istiyor muyum acaba? Kim tanımadığı bir erkekle aynı yatakta uyumak ister ki?
" Okula ne zaman gidebilicem? "
" Yaklaşık 1 ay sonra. "
Kaçırmadığım konu kalmaz ki böylece.
" 1 ay çok uzun. Bir sürü konu kaçırırım. "
" Kaçırıdığın konular için bir ay sonra hoca gelir eve. Bazı şeylerin oturması lazım. Zorlama şansını."
O kadar balkondayken nazar değmesin diye korkuluğa vurdum. Boşa mı gitti? İçindeki hayvan yine ortaya çıktı.
Lavaboya girip işlerimi halledip çıktım. Işık kapalıydı. Odayı dışardan gelen ışık aydınlatıyordu. Geri geldiğimde Çağrı üstünü değiştirmiş eşofmanı ve üstü çıplak bir şekilde yatak başlığına yaslanmış oturuyordu. Telefonda önemli bir şeye bakıyor gibiydi.
İstemeye istemeye yatağa uzandım. Ona arkamı dönmüştüm. Bir anda o da uzanır pozisyona geçti. Ardından ellerini belime sardı.
"Üstsüz mü yatıcaksın?"
"Her gece böyle yatıyorum."
Burnunu saçlarıma daldırdı.
"Huylanıyorum."
"Alışırsın."
Sabır dileyerek uyuya kaldım.
* * *
Sabah aşağıdan gelen seslerle uyandım. Çok fazla ses vardı. Kim var aşağıda diye düşünürken yataktan kalkıp lavaboda işlerimi hallettim.
Duş alma kararı verip hızlı bir duş alıp çıktım. Banyoda bulduğum büyük bir havluyu kendime sardım. Ancak havlu dizlerimden 2 karış yukarıda bitiyordu. Umarım Çağrı gelmez diye dua edip hemen kıyafet almak için odadan çıktım.
Dolaptan iç çamaşırlarımı aldım. Üstüme farklı bir şey giymek istedim ancak burda tayt ve şort dışında bir şey yok ki. E o zaman Çağrı neyin tantanasını yapıyor? Yok böyle aşağı mı inilir diye. Cidden bu adam sürekli farklı kafada. Siyah tayt üstüne beyaz tshort giydim. Üstüme de bulduğum siyah hırkayı giyindim.
Tabiki aşağı inmeyi düşünmüyorum. Onunla rol yapmamızı gerektiricek bir durum olsa uyandırırdı herhalde.
Bu esnada tarak bulup yatağın üstüne oturdum ve saçlarımı taramaya başladım. Saçlarımı kestiğim için tarama işi hemen bitmişti.
Odanın kapısı açılınca başımı kapıya çevirdim.
"Kahvaltıya gel."
Bir an duraksadı.
"İlk saçını kurut saç kurutma makinesiyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysar +18
Teen FictionDÜZENLENECEKTİR Duyduğu isimle tüyleri diken diken olmuştu Begümün. Uzun zaman sonra ilk defa onu görüyordu. Özlemişti de aslında. Ancak onu unutması için etrafındakiler sayısız şey yapmıştı. Sayısız kez terapi görmüştü. Hiçbir şey ona olan içindeki...