"Bu gün karbon konusuna giriş yapıcaz. Hadi arkadaşlar toparlanalım."Sayısal olmama rağmen bir türlü sevemediğim ders, kimya. Onikinci sınıfın ikinci ayına girdik ve ben çok stresliyim. Bu yıl sınava girecek olmanın verdiği bir gerginlik var üzerimde.
" Begüm çıkışta bir işin var mı? "
Berkanın sorduğu soruyla düşüncelerimden ayrıldım. Çok mükemmel yakın arkadaşım değil ancak aynı sırayı paylaşmak zorunda kalıyoruz. Aslında Berkan iyi birisi ama kendince şakalar yapmayı çok seviyor ve bu durum beni bazen fazlasıyla geriyor.
" Hayır, neden? "
"Çıkışta bir şeyler içelim mi dicektim"
"Baş başa mı?"
Ters bir şekilde sorduğum soru karşısında afallamış gibiydi.
"Ben... Bizimkiler de gelebilir yani."
Cidden baş başa bir şeyler içmeye çağırma cesaretini kendinde buldun mu? Dalga geçiyor olmalı.
"Ne yazık ki işim var"
Diyerek bakışlarımı hocaya çevirdim. İlk işim yok diyip şimdi işim var demem de harika cidden... Zaten böyle bir buluşmaya gelmeyeceğimi biliyordu bence.
Bunları düşünürken zil çalmıştı. Herkes çantalarını toplamaya başladı.
Eşyalarınızı toplayınca Melisayla aşağıya inmeye başladık.Melisa sınıftaki en yakın arkadaşımdı ve evlerimiz yakındı. Sınıfta oturma düzeni yaparken bilerek yan yana oturtmamışlardı bizi. Yine de çok uzağımda değil. Ön sıramda oturuyor.
"Derste Berkanla ne konuştunuz?"
"Önemli bir şey değil ya."
İmalı bir şekilde konuşmaya başladı.
"Seni buluşmaya çağırdı sanki öyle anladım."
Ardından da gülme krizine girdi.
"Anladıysan neden soruyorsun acaba? Hem okuldakiler duyucak. Hala okuldan tam uzaklaşmadık."
Okulda dedikodular çok hızlı yayılıyordu ve ben böyle saçma bir şeyin dedikodusunun çıkmasını bile istemiyordum.
"Tamam sinirlenme hemen."
Bir az daha sessizce yürüdük ve evime gelmiştik.
"Yarın görüşürüz."
"Bayy"
* * *
Akşam yemeğini yemiştik. Annem mutfakta bulaşıkları hallederken ben de küçük kardeşim Azrayı oyalıyordum. Henüz 3 aylık ve sürekli kucakta durmak isteyen bir şapşik.
"Anne bu kızın hali ne olucak. Evde ben ve Ömer olmadığında ne yapıyorsun?"
Ömer erkek kardeşim. Benden 3 yaş küçük. Şu an 9 a gidiyor.
"O zaman da acil işlerimi yapıyorum kızım. Kontrollü bir şekilde yatağa bırakıyorum."
"Anne Azrayı babamla Ömere bırakıp ders yapmaya geçiyim ben. Zaten yeterince oyalandım."
"Tamam kızım."
Azrayı babamla Ömere bırakıp odama geçtim.
Odamda her zamanki gibi cam açıktı. Odamı sürekli havalandırmaya nedense bayılıyorum. Camı kapatıp çalışma masama geçtim. Hayır, perdeyi genel olarak kapatmam.
* * *
Lanet olsun sabahın köründeki okula yaa...
Alarmımı kapatıp lavabodaki işlerimi hallettim. Ardından okul formamı giyip saçlarıma bir az şekil verdim. Saçlarım uzun ve siyahtı. Hafif dalgalar vardı arada. Bu yüzden dışardan genel olarak bakımlı gözüküyor. Bu benim için büyük bir avantaj.
Kahvaltı yapmadan hemen evden çıktım. Okula bir az geç kalmışım anlamadan. Hızlı adımlarla okula girdiğimde zil çalmalı 2 dakika olmuştu. Hemen sınıfa çıktım.
"Hocam geç kaldığım için özür dilerim. Girebilir miyim?"
"Geç kızım."
Sırama geçtim ama hala çok uykum vardı. Başımı sıraya koydum ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
* * *
"
Begüm kalk!"
Uykumun arasında gözlerimi hafif aralayıp herkesin baktığı tarafa baktım. Kapıda iki tane hayvan gibi takım elbiseli adam vardı.
"Begüm hanım bizimle beraber gelmeniz gerekiyor."
Ney?
"Kızım sen bu kapıdakileri tanıyor musun?"
Hocanın sorduğu soruyla kafamı iki yana olumsuzca salladım.
"Siz kimsiniz?"
"Begüm hanım bizimle gelin öğreniceksiniz."
Hoca bir anda sert çıkıştı.
"Kız sizi tanımıyor. Gelmiyor sizinle. Benim dersimden alamazsınız."
Takım elbiselilerden birisi hızlı bir hareketle belinden silah çıktı cama doğru bir el ateş etti. Herkes bağırıp yere eğildi.
Bense olayları hala idrak edemiyordum. Rüya falan mı bu?
"Begüm hanım son uyarım. Ya siz kendiniz gelin ya da biz kaba kuvvet uygulayalım."
Ellerinde silah vardı ve olmasa bile beni burdan çok kolay bir şekilde çıkarabilecekleri her hallerinden belliydi.
Çantamı hızlıca topladım. Sakin bir şekilde yerimden kalktım.
"Tamam kimseye bir şey yapmayın."
-Bölüm sonu-
Selamm 🥰
Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysar +18
Genç KurguDÜZENLENECEKTİR Duyduğu isimle tüyleri diken diken olmuştu Begümün. Uzun zaman sonra ilk defa onu görüyordu. Özlemişti de aslında. Ancak onu unutması için etrafındakiler sayısız şey yapmıştı. Sayısız kez terapi görmüştü. Hiçbir şey ona olan içindeki...