40. Bölüm

25.5K 1.5K 1K
                                    

Tekrardan yemek odasına girdi. Begüm de Yağız da yemek işini halletmiş gibi gözüküyordu.

Begüm meraklanmıştı.

"Ne olduğunu söyleyecek misin?"

"Şimdi değil. Bana evlerle ilgili mail gelicek. O gelene kadar evdeyiz."

Yağız araya girdi.

"Oyun oynayabilir miyiz? Söz vermiştin ya."

"Tamam olur. Beni takip edin."

Aynı kattaki dev ekran televizyonun olduğu odaya gittiler. Yağıza söz verdiği gibi futbol oynayacaklardı.

"Ohaa çok büyük televizyon!"

"Yağız oha mı?"

Yağız hemen ağzını elleriyle kapattı. Uslu olması gerektiğini hatırladı.

"Özür dilerim anne."

Bu sırada üçü de televizyonun karşısındaki koltuğa oturdu. Çağrı playstation kolunu alıp oyunu açmaya koyulmuştu.

Begüm aklına gelen şeyle konuştu.

"Çağrı telefonunu kullanabilir miyim? Arama yapmam gerekiyor."

Çağrı ekrandan başını çevirmeden konuştu.

"Kimi?"

"Asudeyi."

Şaşkınca Begüme döndü.

"Hala onunla görüşüyor musun?"

"Neden görüşmeyeyim?"

Yağız lafa girdi.

"Aaa biliyor musun Asude teyzemin kızı var Sevde. Ben de onun abisiyim."

Çağrı kaşlarını havaya kaldırdı.

"Bir de çocuğu var?"

Begüm gülmeye başladı.

"Neden garipsedin yani? Neyi var kızın?"

Çağrı bir şey demeyip telefonuna parmak izini okuttu ve Begüme verdi.

"Neyse al konuş."

Begüm tam teşekkür edecekken aklına Çağrının bu durumdan rahatsız olduğu geldi.

Bir şey demeden odadan çıktı. Kapının önünde konuşacaktı.

Ezberlediği numarayı çevirdi. Hayatında Asudeden başka güvenebileceği insan sayısı çok azdı.

Normalde bir insan anne babasının telefon numarasını ezberlerdi ama Begüm için durum öyle değildi. Annesini en son gördüğünde ona kızından kurtulması gerektiğini söylediği için onunla bir daha iletişime geçmeye bile çalışmamıştı. Babası da onu istemediği şeylere zorlayan bir adamdı. İstediklerini yapmasına engel oluyor hayatıyla oynuyordu.

Bir iki çalışın ardından telefon açıldı.

"Efendim?"

"Asu ben Begüm."

"Nerdesin sen? Kaç gündür yoksun ortalıkta. Bugün evine geldim. Kimse yok diye kapıdaki gerizekalılar beni gönderdi. Bir de Aras demiş ki bilgi vermeyin. O aptala bir tane çarpasım var ama hayırlısı. Bu arada bu numara kimin? Neden kendinden aramadın?"

"Olaylar çok karma karışık. Sadece iyi olduğumu bil. Artık onlarla yaşamayacağım. Sanırım kurtuldum."

"Neee?? Cidden mi!? Çok iyi! Ama bir dakika nasıl? Sen iyi olduğuna emin misin?"

Aysar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin