4.Bölüm

104K 3.3K 2.2K
                                    


Etraftaki sesler düzeldiğinda üşüyordum. Normal bir şekilde nefes almaya başlamıştım. Gözlerimi açınca Çağrının kucağında ve balkondaydık.

Kucağından kalkmak isterken yere düşmüştüm. Ellerimden destek alarak kendimi geri geri çekiyordum.

"Uzak dur benden!"

Hemen ayağa kalkıp odadaki lavaboya girdim. Kapıyı kilitledim.

Beni boğacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. Sırf saç yüzünden insan insana bunu yapar mı?

Bir anda elim boynuma gitti. Aynanın önüne geçip baktım. Kıpkırmızıydı. Mal cani herif!

Kapıya sert bir şekilde vurulmasıyla yerimde sıçradım.

"Aç şu kapıyı! Ya sen güzellikle aç ya da ben zor kullanıp açıyım."

"Uzak dur benden! Sürekli söylüyorum ve sen bunu anlamıyorsun! Bana zarar veriyorsun. İstemiyorum seni!"

"Ailen benim elimde olmasına rağmen baya rahat konuşuyorsun. Beğendim bu özgüveni ve rahatlığı."

Ne demek ailem onun elinde?!

Hemen kapıyı açıp çıkacağım sırada Çağrı yine üzerime yürümeye başlamıştı.

"Ne diyorsun be! Ailemle mi tehdit ediyorsun şimdi de!"

"Güzellikten anlamıyorsun. Beni buna mecbur bırakıyorsun."

Duşa kabine sırtım değince tekrar gerilmeye başladım.

"Beni boğman da benim yüzümden mi? Bunu mu demeye çalışıyorsun?"

"Saçlarını kesen sendin."

"Saçlarım beni ilgilendirir. İster üçe vururum, ister kazıtırım, ister maviye yeşile boyarım... Bunlar beni ilgilen bir durumdur. Gelip de beni öldürmeye kalkmanı gerektirecek bir durum yok!"

Sesimin yüksek çıkmasını istesem de bana bu kadar yakınken istediğim şekilde konuşamıyordum.

" Müstakbel eşim baya şakacı birisi. Ben istersem kesersin istemezsem kesmezsin. Hayır bir de salak yerine koyuyorsun! Saçlarını sevdiğimi söyleyince gidip kesmen tamamen denk falan mı geldi?"

"Ben de okula gitmek istiyorum, okumak istiyorum ama bak olmuyor."

"İkisi de çok alakasız konular."

"Bence de. Birisi insanın ilerki hayatını ciddi anlamda etkilerken birisi hiçbir şey ifade etmiyor."

"Okumak senin ilerki hayatını falan etkilemiyor. Okusan da bir şey değişmicek. Her türlü benim eşim olarak bu evde bu odada olucaksın. Annemler beni aramaya başlamıştır bile. Çok kalmam burda. Beni bulucaklar! Ben de senden kurtulucam!"

Bir anda başımın hizasındaki kısma yumruk geçirdi. Gözlerinden ateş çıkıcak gibiydi.

" ABUK SABUK KONUŞUP BENİ DELİ ETME! HİÇKİMSE DE GELİP SENİ BENDEN ALAMAZ. SAÇMA SAPAN HAYALLERE KAPILIP GİTME! "

O kadar korkmuştum ki korkudan ölsem şaşırmazdım. Bir anda benden uzaklaşıp odaya girdi. Odada ellerini saçlarına geçirip odada volta atmaya başladı. Korkudan bulunduğum yerden kıpırdayamıyordum.

Daha demin boynuma dalıp beni öldürmeye çalışan adam şimdi tekrar aynısını yapabilirdi.

Ardından kapı açılıp ardından sert bir şekilde kapatıldı. Gitmişti. Belki geri döner diye on dakika kadar bekledim ancak hala yoktu.

Odaya girip ne yapacağımı düşünmeye başladım. Komidinin üstündeki sigara paketi ve çakmak gözüme çarptı. Sürekli sigara içen biri değildim ama nadiren içiyordum.

Aysar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin