50.Bölüm

5.5K 344 48
                                    

"Çağrı duyuyor musun beni?"

Gözleri yarım açıktı.

"Git-git buradan."

Gözlerini kapattı. Pes mi etmişti?

"Gidemem. Aç gözünü!"

Etraftaki sesler neredeyse yok olmuştu. Hatta Çağrıdan başka bir şeyi göremiyordum bile. Başım dönmeye etraf kararmaya başladı. Sonrası karanlık...

***

Gözlerimi açtığımda evdeydim. Sancım vardı. Ancak kalbimdeki ağrı geçmişti. Kendimi çok kötü hissediyordum.

Başımı kaldırmaya kalkınca baş dönmesiyle geri yattım.

Tek başımaydım. En son ne olmuştu? Silah sesleri. Çağrı... Çağrı vurulmuştu.

Bir anda ayağa kalktım. Kalkmamla yere yığılmam bir oldu. Bilincim kapanmasa da gözlerimi kapatıp başımın dönmesini engellemeye çalıştım.

Bu sırada odaya Zeynep girdi.

"Begüm Hanım!"

Gözlerimi açmaya çalıştım ancak başaramadım.

"DOKTORU ÇAĞIRIN!? Begüm Hanım duyuyor musunuz?"

Hiçbir tepki veremiyordum. Duyuyordum ancak tepki veremiyordum.

"Heh geldiniz. Odaya girdiğimde yerdeydi. Düşme sesine geldim zaten."

Bu sırada biri beni kucağına alıp yatağa bıraktı. Bir erkek konuştu.

"Yanında bekle uyandığında yanında ol. Bir dakika bile ayrılma. Uyandığında da acilen beni çağır. Sakın ayağa kalkmasın hatta doğrulmaya bile çalışmasın."

Bu konuşan kimdi? Sesi tanıdık değildi.

"Tamamdır Emir Bey."

* * *

Karnımda hissettiğim sancıyla uyandım. Gözümü açınca havanın kararmaya başladığını fark ettim. Yanımda Zeynep bekliyordu.

"Begüm hanım iyi misiniz? Sakın doğrulmayın. Ben hemen doktor çağırıyorum."

"Çağrı?"

Bir şey demeyip odadan çıkıp gitti. Çağrıya ne olmuştu? Yaşıyor muydu? Bu ev neresiydi? Kaldığımız ev olmadığı kesindi.

Odaya Zeynep ve bir adam girdi.

"Selam yenge. Biz tanışmadık ama ben Emir. Çağrının arka-"

"Çağrı nerede?"

"Ameliyattan çıktı ama yoğun bakımda endişelenicek bir şey yok."

Tam doğrulmaya çalışırken tekrar başım döndü ve başım yastıkla kavuştu tekrar.

"Yenge dur kalkma. Ben sana seni özet geçeyim. Şimdiye kadarki sağlık kontrollerini ben yaptım. Hatta birkaç aydır da ben yapıyorum. Tüm sağlık durumuna hakimim kısacası. Şimdi sen hatırlamasan da senin kaygını yönetememenden kaynaklı kaygı bozukluğun kalp çarpıntın falan var. Çatışma anında hepsi tetiklenmiş. Sana ilaçlarını verdim. Tüm vücudun kontrol edildi kırık çıkık incinme hiçbir şey yok. Bebeğiniz de sağlıklı ona da bakıldı. Ama şu an yataktan kalkamazsın. Şiddetli baş dönmesi ve sancın olabilir. Zaten Zeynep yanında her şeyi ondan iste. Şimdi yemek yemen lazım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aysar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin