Begüm ne yapacağını şaşırıp kalmıştı. Sayısız korku bir araya gelmişti. Çağrıyla yüzleşmeye henüz hazır değildi. Hazır hissetmiyordu. Özellikle de yanında Yağız varken..."Ayakta kalmayalım böyle. Soracak çok sorum var."
Çağrının bu rahat tavrı onu daha da germişti.
"Sonra konuşalım. Uygun bir ortamda olduğumuzu düşünmüyorum."
Yağızın gözleri parlamıştı. İçinden sonunda babamı bulabileceğim! Diye geçirdi. Çağrının, babasını bulacağına inandığı için onun odadan gitmesini istememişti.
"Anne gitmesin nolur? Hem sen misafirlere iyi davranılır demiştin."
Begüm Yağızın ağzına bant yapıştırmayı düşündü. Sonrasında da içinden bulunduğu duruma gülmeye başladı.
"Bu dediğine nasıl inanacağım? Malum yaşanan şeyleri düşünce sana inanmak, güvenmek içimden gelmiyor."
Çağrı kasıtlı olarak iğneleyici bir tavırla konuşup onu kışkırtıyordu. Yağız kaşlarını çatıp Çağrıya baktı.
"Annem kötü değil."
Begüm hemen araya girme ihtiyacı duydu.
"Yağızcım sen iki dakika yan odaya geçer misin?"
Yağız annesine döndü.
"İki tane büyük çizgi mi?"
Saat kavramını Begüm Yağıza saatteki çizgilere göre öğretmişti. Aslında öğrenmek isteyen Yağızdı.
"Hayır büyük iki çizgi arasındaki küçük iki çizgi. Büyük iki çizgi 10 dakika ediyor."
Çağrı ikisinin arasındaki diyaloğu bir an için kendi çocuğuyla yaptığını düşündü. Hira gelmişti aklına. Bilmiyordu ki Yağız da kendi çocuğuydu.
"Tamam anne!"
Yağız koşarak oturma odasına geçti. Zaten sadece yatak odası lavabo ve oturma odası vardı.
"Çağrı lütfen çıkar mısın? Zor durumda kalıyorum."
Çağrının yüzü hala ilk gördüğü anki kadar ciddiydi.
"Beni 6 yıldır zor durumda bıraktın. O nasıl olucak? Öldün sandım!"
Begüm bunu biliyordu. Aras ve babası Çağrının evine bir zarf göndermişlerdi. Zarfta ne yazdığını bilmese de öldüğünü sandığını biliyordu.
"Sesini yükseltme. Yağız duyucak. Hem geçmiş geçmişte kaldı. Anlaşmamız bitmişti. Bebek doğduktan sonra yollarımız ayrılacaktı. Böyle anlaşmıştık."
"Begüm kendini haklı çıkarmaya çalışma. O anlaşma sen gitmeden çok önce bozulmuştu. Hira doğduktan sonra da üçümüz mutlu bir aile olarak yaşayacaktık. Son nefesime kadar seninle beraber olmayı hayal ederken senin yaptıkların?"
"Onu beni aldatmadan önc-"
"Begüm kaç kez söylemem gerekiyor? Öyle bir şey olmadı."
"Neyse ne. Konu 6 yıl önce kapandı zaten. Şimdi çık odadan."
"Cevaplarımı almadan bir yere gitmiyorum."
Çağrı ne olursa olsun cevaplarını almayı kafasına koymuştu.
"Bak Aras gelicek. Lütfen diyorum."
"Sence bu durum benim umrumda mı?"
Begüm elini saçının arasına daldırdı. Sabır dilemeye başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysar +18
Teen FictionDÜZENLENECEKTİR Duyduğu isimle tüyleri diken diken olmuştu Begümün. Uzun zaman sonra ilk defa onu görüyordu. Özlemişti de aslında. Ancak onu unutması için etrafındakiler sayısız şey yapmıştı. Sayısız kez terapi görmüştü. Hiçbir şey ona olan içindeki...