1.0

11.3K 1.2K 888
                                    

Satır arası yorumları dönüp dönüp okuyorum tepkiler çok güzel geliyor ya söcpwödğwöd

Mutluyum bugün iyi okumalarr

Outfits

Outfits

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Bir hafta sonra gezinin yapılacağı gün gelirken fakültenin önünde otobüsler vardı, birkaç saat içinde de yola çıkılacaktı. Chan ile normal devam ediyorlardı, ne oldukları belirsizdi ama ikisi de kaçmak yerine yaşamayı, içlerinden geldikleri gibi davranmayı seçiyordu.

Fakat ders konusunda hala taviz verdikleri bir kısım yoktu. Seungmin bazen kendini tutamadan Chan'ın üstüne atlayıp onu boğmak istiyor, Chan da tak tak direkt eksiklerini söylüyordu.

Beraber fakültenin merdivenlerini çıkarken "Fotoğraf çek," dedi Felix. "Orası güzeldir şimdi, bolca eğlen ve tadını çıkar."

Jisung ekledi. "Sonra da yumul derslere aslanım."

Seungmin iki arkadaşının da cümlesine gülerken Hyunjin onun saçlarını karıştırmış ve kenara yaslanmıştı. Önüne de direkt belinden tuttuğu Felix'i çekerken Felix anında hızla ona sarılıp uykusu olduğu için gözlerini kapatmıştı.

"Kardeşim itiraf edin de kurtulalım artık."

"Ya sus be," dedi Felix gözleri kapalı. Hyunjin de uyarıcı bir bakış atarken Jisung hiç takmadan dil çıkarmış ve iç çekmişti. "Benim ders it Minho ile ben kaçar. Felix sen de geç kalma lan."

"Tamam!"

Hyunjin, Seungmin'e baktı. "Siz ne zaman yola çıkacaksınız?"

Bugün ilk derslerden sonra herkes yola çıkacaktı ve ilk dersleri Chan ileydi. Seungmin bunu açıklamış ardından da arkadaşları ile vedalaşıp sınıfa girmişti.

Yine en arkadaki yerine otururken herkes aynı onun gibi spor giyinmişti, o da tercihini şort ve sweatten yana kullanmış, bu sefer bandana takmamıştı. Birkaç dakika sonra sınıfa Chan girerken gözlerini üzerine dikti.

Bu adam cidden de giyinişi ile onu delirtecekti.

Sıfır kollu siyah bir gömlek ve altına da aynı renkte kargo panton çekmişti. Sınıf yine ona ardı ardına iltifatlar ederken Chan gülerek şapkasını çıkarıp kenara bıraktı.

"Hepinizi enerjik gördüm bugün."

"Olmazsak olmaz hocam!" dedi Jeno. "Ayrıca yine yakıyorsunuz, hocam beni kendinize düşünür müsünüz?"

Seungmin, Jeno'nun söylediği şeyle beraber gülerken Chan da gülüp "Teşekkürler Jeno," demiş ve eklemişti. "Benden sana yar olmaz. Hayranlarından birine şans vermelisin."

"Hocam kırıcı."

Güldü. "Gerçekler." Ellerine birbirine vururken Seungmin ile göz göze gelince daha çok gülümsemiş ve "Öyleyse," demişti hala gözleri ondayken. "Derse başlayalım. Bitsin, fazla oyalanmayalım."

awaken, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin