1.1

10.4K 1.2K 835
                                    

Selam

Ve güle güle

***

İlk toplu akşam yemeği için herkes kalabalık masada yerini alırken Chan da eşyalarını yerleştirmiş, kardeşi ile konuşmuş ardından da evden çıkıp zıplayarak çimenlik alana inmişti.

Kalabalığa doğru yürürken ona bakan kişilere gülümseyerek selam vermiş ve yerine - Seungmin'in tam karşısına - oturmuştu. Seungmin gülümsedi onu görünce, aslında şu an istediği tek şey sabahki araba yolculuğuna dönmek ve Chan'ın elini tutmaktı.

Öğrenciler ve hocalar eğlenceli muhabbetler döndürüyor, burada gezilecek yerleri tartışıyorlardı. Seungmin de ara sıra konuşmalara katılırken odağı yemekteydi. Sıcak etlerden birisini keyifle ağzına attığı vakit Chan ona baktı.

"Sana verilen kremi sürdün mü?"

Bu soru ile birkaç göz onlara dönmüş, Seungmin ise kafasını sallamıştı. "Sürdüm, tekrardan teşekkürler."

Omuz silkti. "Rica ederim."

Chan dudağının kenarını kıvırırken Seungmin odak onlardan çekilince Chan'a göz kırpmış ve bir parça daha et yemişti. Chan ona kafa sallayıp gülerek kendi tabağına odaklandı.

Yemekten sonra öğrenciler oyun oynamayı teklif ederken "Hocam ya," dedi Jeno Chan'a doğru. "Siz de oynamışsınızdır illaki lisede üniversite de, şişe çevirmece yılların klasiği. Hadi oynayalım, lütfen hocam."

Yunho, Seungmin'e baktı. "Seungmin, sen oynayacak mısın?"

Aslında oynamak güzel olabilirdi, büyük bir şerefsizlik dönmezdi hocalar var diye bu yüzden Seungmin "Olur," diyerek başını sallamıştı. Chan bir yandan onları dinlerken bu sefer boğazını temizlemişti. "Ee, ne zaman başlıyoruz?"

"Yes be!"

Jeno sevinçle zıplarken ilerideki yeşillik alanı işaret etmiş, sona kalan dörtlü sadece onlar olmuştu. "Kaldırayım mı?" diyen Yunho ile beraber Jeno, Yunho'nun koluna girdi. "Yunho'cum sen benimle sojuları taşı aslanım, Seungmin kendi gider. Hadi koçum."

Yunho'yu çeke çeke uzaklaştırdığında Chan içinde büyüyen Jeno sevgisine tekrardan şahit olmuş sonra "Gel bakalım," diyerek Seungmin'in beline sarılmış ve onu kaldırmıştı. "Yine bana kaldın."

Seungmin güldü. "Yunho'yu gözlerinle dövecektin, itiraf et."

"Nitekim böyle şeyler olabilir. Ha istiyorsan kendin git?"

"Tüh, ayağım çok acıyor biliyor musun?"

Onun yalandan cümlesi ile Chan gülüp belini daha sıkı kavramış ve kalabalık alana getirdikten sonra dikkatlice Seungmin'i tutarak onun için getirilmiş sandalyeye oturmuştu. Kendisi de hemen yanına yere çökerken Jaemin elindeki dartı kaldırdı.

"Cesaretlikten kaçmak isteyenler için."

İlerleyip dartı astığı sırada da ellerinde sojular ile Jeno ve Yunho gelmişti. "Seviyorum seni Jae'm," diyerek muzip bir şekilde kendini Jaemin'in yanına bırakan Jeno, Jae'den ensesine tokat yerken gülüp ona sırnaşmış ve atışmaya başlamışlardı.

"Doğruluğa cevap vermek istemeyen de shot atar. Sorun olur mu?"

Birkaç hoca okul dışında ve herkesin de yetişkin olduğunu bildiği için sorun olmadığını söylerken Chan da kabul etmiş ilk el Jeno'nun döndürmesi ile başlamıştı. Sırayla kim gelirse doğruluk cesaretlik, verilen görevleri yapıyor yapamadıklarında da shot veya dart atıyorlardı.

awaken, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin