Bölümü şarkı ile okumazsanız ağlıyormuşum
Şimdilik sizi Seungchan'a ve diğer çiftimize devrediyorum ❣️
***
***
Tüm kamp sahile inerken Seungmin koluna giren Jeno ve Jaemin eşliğinde yürüyor, kimi zamanda yalnız başına ilerlemeyi tercih ediyordu. Chan önde hocalar tarafından esir alındığı için yanında değildi fakat yaklaşık iki dakikada bir göz göze gelmelerinden dolayı durumunu merak ettiğini anlıyordu.
Herkesin genel olarak arkasında olduğu için tekrar ona bakan adamla beraber sırıttı ve göz kırptıktan sonra elindeki şişesini kadeh kaldırıyormuş gibi bir hareket yaptı.
Sırıtarak Chan'a bakarken suyunu içmiş ve yola devam etmişti.
Chan kafasını iki yana salladı. Kim Seungmin, herkese gösterdiğini aksine fazlası ile yaramaz bir çocuktu.
Ama bu tarafını sadece kendisine göstermesi hoşuna gidiyordu.
Tutamadığı gülüşü ile başını eğerken çalan telefonunu çıkardı cebinden. Hocaların yanından ayrılıp Jeongin ile konuşmak için daha sakin bir alana geçmiş, şezlonglardan birine otururken Seungmin'i izlemeye başlamıştı.
"Hazırladığım dava dosyasını bulamıyorum," dedi Jeongin koşarak. Üniversitesi Chan'ın evine uzak olduğu için yurtta kalıyor, haftasonları canı sıkılırsa abisine uğruyordu. Fakat bu sabah yurt odasında sandığı dosyayı orada bulamamış, koşa koşa Chan'ın evine gelmişti.
"Bugün bizim hazırladığımız mahkeme sergilenecek hocalara ve ben savunma yazımı kaybettim! Ağlayacağım!"
"Bebeğim bir dur," dedi Chan onu sakinleştirmek adına. "Benim çalışma odama gir, en son orada çalıştın senden sonra da ellemedim bıraktığın düzen bozulmasın diye. Oradadır."
"Hıhı."
Jeongin kafasını sallayıp dolu gözleri ile hızla Chan'ın odasına geçerken en son bıraktığı gibi olan masaya ilerlemiş panikle dosyaları karıştırmaya başlamıştı. Küçücük bir kağıt parçası nereye gitmiş olabilirdi, hala anlam veremiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
awaken, seungchan ✓
Fanfictiondünya'nın en genç profesörlerinden biri olan bang chan'ın uğraşması gereken fazlasıyla zeki bir öğrencisi vardı.