2.2

7.8K 937 553
                                    

Günaydınn

evet özlediniz awaken'i

üstteki cümleyi yazarken awaken yerine keep of somethingi özlediniz yazdım yanlışlıkla?????

***

Gördükleri hayal olamayacak kadar gerçek, bilinçleri ise bunu yok sayamayacak kadar yerindeydi. "Bak!" diyerek ilk sesini çıkaran Seungmin oldu, aynanın görüntüsünün gitmesi ile beraber neredeyse koşar adımlarla önünde çökmüş bir geçiş var mı diye elini uzatmıştı fakat hayır, yoktu.

Tırnakları katı cisme değiyor fakat daha ilerisine gitmiyordu.

Chan "Gel buraya," diyerek sevgilisini kavradığı gibi geriye çekerek kendine yapıştırdı. "Ne kadar tehlikeli şu yaptığın biliyor musun? Bebeğim, dur."

"Ama geçişler oluyor ve biz sürekli kaçırıyoruz."

Evet, Chan da aynı onun gibi şaşkındı bu şeyler nasıl oluyordu bilmiyordu ama emindi ki bir açıklaması vardı. Az önce kendilerine bir o kadar benzeyen ama bir o kadar da yabancı bir çifti görmüşlerdi.

"Seungmin ve Chan," dedi Seungmin heyecanlı bir tonda. "Tanrım, farklı bir evrende bile biz beraberiz. Bir gün bana böyle bir şeyin olacağını söyleseler... Asla inanmazdım."

Chan ona baktı. "Neye inanmazdın?"

Göz kırpıp muzip bir tavırla sorarken Seungmin onun bu haline gülüp dudaklarına hızlı bir öpücük bırakmış ve yanağını okşamıştı. "Gördüğüm yerde nefretimi kusacağım bu adama deliler gibi aşık olacağımı söyleseler inanmazdım."

"Enayisin."

"Hem de çok."

Reddetmeden bir kez daha öpücük bırakmış Chan'ın dudaklarına ve aynaya bakmıştı. "O gün de böyle oldu. Evin ışıkları gitti ve ben Chan'ı gördüm."

Chan'ın bildiği tek şey şu anlık, aynalar geçmişte evrenler arası bir geçiş olarak görülüyordu. Tabii ki bunun doğruluğu kanıtlanmamıştı, az önceki ana kadar. Gördüğü şeyler gerçekti ve paralel evren vardı.

Ve paralel evrende de Seungmin ile ikisi birlikteydi.

Seungmin onun elini tuttu. "Ya bir geçiş daha yaşanırsa?"

"Büyük bir ihtimal yaşanacak da," dedi reddetmeden. "Umalım ki o geçişi biz yaparız, Hyunjin'in bir geçiş daha kaldıracağını sanmıyorum."

Lafının sonuna doğru her ne kadar gülse de ciddi bir durum olduğunun farkındaydı ama onlar yıllardır fizik denen şeyin içindeydi ve fizik bir mucizeydi bu yüzden şaşırmaları anlık oluyordu.

"Umarım," diyen Seungmin ile beraber iç çekip onu yatağa yatırdı ve yanına uzandı. "Halledeceğiz."

"Halledelim."

İkisi az önce yaşadıkları olayın şaşkınlığını atlatır atlatmaz beraber uyuyakalırlarken ertesi gün Chan erkenden kalkıp kendini duşa atmış sonra da üzerini giyindiği gibi ilerleyerek hala uyuyan sevgilisinin büzmüş olduğu dudaklarına vurmuştu gülerek.

"Uyan hadi uykucu."

"Biraz daha."

Üzerine tişörtünü geçirdi. "Derse geç kalırsan yok yazılırsın Seungmin."

Bang Chan bu anlarda kesinlikle dayaklıktı. Seungmin tatlı uykusunda kaşlarını çatıp "Uyuz," diyerek üstündeki örtüyü kenara atmış ve ayağa kalkmıştı.

"Böyle anlarda döverek sevesim geliyor seni."

Chan kıkırdadı. "Hard sevdiğini yeni öğrendim."

awaken, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin