Vacsora közben igyekeztük valami kellemes irányba terelni a témát a főnökömmel, hogy egyikünk se érezze úgy, mintha jelenleg is a cégen belül tartózkodnánk. Egy idő után sikerült is elengednem magam, s teljesen figyelmem kívül hagytam a továbbra is rezgő telefonomat, mely folyamatosan tudtomra adta, hogy Jungkook még mindig nem nyugodott le. Még csak rá sem pillantottam a készülékre, helyette igyekeztem minden figyelmem a főnökömnek szentelni, aki épp azt mesélte, hogyan penderített ki néhány évvel ezelőtt egy igazán hisztis és megbízhatatlan modellt, aki valami sztárnak képzelte magát, csak mert felvette őt a cégéhez, s úgy ugráltatott mindenkit maga körül, mintha valami világhírű idol lenne. Vicces volt hallgatni a beszámolóját arról, ahogy egyszer megkérte őt, hogy hozzon már neki egy pohár vizet, ugyanis ezen a helyen még innivalót sem képesek biztosítani az alkalmazottaknak. Mellesleg ez nem igaz, a cég épületében rengeteg kávéautomata van, ahonnan bármikor lehet innivalót venni. A csaj egyszerűen csak szeretett ugráltatni mindenkit maga körül, s tévedésből a főnökömet is egy alkalmazottnak hitte, hiszen korábban nem találkozott vele személyesen. Seyeon ott és akkor döntött úgy, hogy megszabadul tőle, szívességet téve ezzel megannyi alkalmazottnak, akiknek egészen addig el kellett viselniük a hisztériáit. Nevetve hallgattam végig a beszámolóját, hiszen elképzelni sem tudtam, hogy lehetett olyan szerencsétlen az a csaj, hogy pont a vállalat igazgatóját próbálta csicskáztatni. Igaz, hogy az első találkozásunkkor én sem gondoltam, hogy ez a férfi lesz majd a főnököm, de attól függetlenül is megadtam neki a kellő tiszteletet.
- Biztos vagyok benne, hogy még rengeteg ehhez hasonló sztorid van - mondtam neki hátradőlve a székemben, ugyanis időközben teljesen elpusztítottam a tányérom tartalmát. Nem véletlenül ilyen drága és elegáns ez az étterem. A kaja is minőségi, sőt még az itallapuk is páratlan.
- Hát van egy pár, de ha mindet elmesélném, nem jutnánk haza ma éjjel - nevetett fel, majd eltolta magától a tányérját, jelezve hogy ő is befejezte az étkezést.
- Kíváncsivá tettél - feleltem összehúzott szemekkel, miközben megállíthatatlanul mosolyogtam, de ekkor újból rezgett a telefonom, s most már rá is kaptam a tekintetem.
- Nem akarsz válaszolni az illetőnek? - követte a tekintetem főnököm, nekem pedig a mosoly szinte leolvadt az arcomról, hiszen pontosan tudtam, hogy csakis egy valaki üzengethet nekem. - Úgy tűnik, nagyon érdeklődik utánad, ugyanis egész este rezgett a telefonod - jelentette ki, mintha én amúgy nem tudtam volna ezt magamtól.
- Majd ha hazaérek, beszélek vele - vezettem vissza tekintetem főnököm irányába, közben pedig magamra erőltettem egy halvány mosolyt.
- Erről jut eszembe - dőlt előbbre a székében - pontosan mivel szándékozol hazamenni? - kérdezett rá érdeklődve, én pedig egy pillanatig elgondolkodtam, hogy hazudok neki, és azt mondom, nem tudom, de végül mégiscsak az igazat mondtam.
- Jungkook értem jön - hadartam el a választ, ugyanis pontosan tudom, mennyire nem szívlelik egymást ezek ketten, s nem akartam, hogy ezt meghallva elmenjen a kedve a beszélgetéstől.
- Értem - bólintott, azonban már nyoma sem volt a korábbi jókedvének. A kurva életbe. - Figyelj, Jimin... - kezdett bele kissé határozatlanul, de aztán összeszedetten folytatta. - Nem tudom, emlékszel-e arra, amit korábban Jungkookról mondtam, de...
- Emlékszem - szakítottam félbe, mégha nem is illendő mások szavába belevágni. A ma esti vacsora után úgy gondolom, kicsikét megfeledkezhetek az illemről. - Tudom, mit mondtál róla, de komolyan mondom, fogalmam sincs, mi bajotok van egymással. Jungkook tök rendes velem, te is az vagy, ezért nem tudom, miért megy köztetek ez az ellenségeskedés. Amikor először láttalak titeket együtt a cégnél, azt hittem, barátok vagytok. Tökre úgy viselkedtetek. Azóta pedig mást se hallok, csak hogy Jungkook mennyire rossz ember, meg hogy te mekkora szemét vagy. Őszintén nem értem, mi bajotok egymással - mondtam neki őszintén, hiszen az én szemszögemből teljesen értelmetlen volt a kettejük viselkedése. Biztos vagyok benne, hogy valami összetűzésbe keveredtek, emiatt pedig pikkelnek egymásra.
YOU ARE READING
Step-Daddy | JiKook✔️
FanfictionMi történik, mikor a gyönyörű, fiatalos, modelleket megszégyenítő külsővel rendelkező egyedülálló anyukád egy nála több, mint tíz évvel fiatalabb sráccal kezd el randizni? Természetesen mindent elkövetsz azért, hogy megakadályozd ezt a katasztrófát...