Negyvenkilenc

988 100 21
                                    

A hétvégém katasztrofálisan telt annak köszönhetően, hogy összevesztem legjobb barátommal, ugyanis két napig semmi mást nem csináltam, csak punnyadtam az ágyamban. Még tanulni sem volt kedvem, pedig egy hónap és kezdődnek az év végi vizsgák. De egész egyszerűen lehetetlen volt kirángatni engem az ágyból, anya pedig volt olyan kedves és elnézte nekem, hogy ennyire rossz passzban vagyok, így még az étkezést is a szobámban folytattam le. Hétfőn azonban muszáj volt bemennem az egyetemre, hiszen az órák nem maradtak ki, csak mert nekem rossz kedvem van. Nem, dehogy, éppen ezért próbáltam meg összeszedni magam annyira, hogy legalább az órákra bemenjek és figyeljek is, amennyire csak tudok, hiszen nemsokára írásban is felmérik a tudásom.

Épp egy előadás kellős közepén voltam, s próbáltam nem elaludni rajta, mikor váratlanul rezgett a telefon a zsebemben, én pedig érdekesebbnek találtam megtudni, ki keres, mint odafigyelni a tanár szövegelésére. Előkotorva a készüléket a zsebemből azonban nem pont annak a nevét olvastam le, akire számítottam. Értetlenül nyitottam meg a beszélgetést, melyet a szeplős srác kezdeményezett, s kíváncsian olvastam el a szöveget.

Felix
Szia
Minden rendben?

Kis ideig értetlenül álltam a dologhoz, ugyanis korábban soha nem beszéltem Felixszel telefonon, de még csak üzenetet sem írtunk egymásnak. A száma megvolt vészhelyzet esetére, ha mondjuk bajban lennék, de Hyunjint épp nem érném el. Kicsikét össze voltam zavarodva, de azért válaszoltam neki.

Én
Szia
Persze, miért?

Felix
Csak aggódtam mert nem tudtam a pénteki után milyen állapotban vagy
Bementél az órákra?

Én
Oh ez igazán kedves tőled😊
Igen, bejöttem
Nem kell aggódnod
Minden okés

Felix
Ennek örülök
Amúgymeg ne aggódj Hyunjin miatt
Rajta vagyok az ügyön😎

Én
Nem hiszem hogy egy hamar megbékélne
De rendes tőled hogy segíteni próbálsz

Felix
Biztos vagyok benne hogy előbb utóbb megpuhítom
Csak ne törd magad miatta oké?

Én
Oké

Felix
Ja és ha bármi van nyugodtan szólj nekem
Írj vagy hívj amikor kellek és jövök rendben?

Én
Miért segítesz nekem?

Felix
Mert te vagy Hyunjin legjobb barátja és tudom hogy ő is ezt tenné ha nem lenne ennyire önfejű
Úgyhogy ha bármi van szólj :))

Én
Köszönöm🥺

Felix
Nincs mit :)
Na de most megyek mert órám van s jó volna figyelni is valamire
Legyen szép napod :D

Én
Okés, neked is :))

Elmondani nem tudom, mennyire jól esett Felix támogatása, még úgyis hogy tulajdonképpen nincs köztünk egy túlzottan szoros barátság. Hyunjinen keresztül ismertük meg egymást, s most mégis ő itt van, hogy segítsen, mikor legjobb barátom elfordult tőlem. Baromira hálás vagyok a szeplősnek, amiért mindenével azon van, hogy kibékítsen minket, a legjobb barátom nélkül ugyanis az életem egy nagy rakás szar. Hiányzik a szőke, pedig alig három napja, hogy összevesztünk, de az utóbbi időben úgy rám volt akaszkodva, hogy már ez a három nap is éveknek tűnik. Igaz, hogy egy kicsit túlzásba vitte az anyáskodást, de tudom, hogy csak jót akart, s mindenével azon van, hogy megóvjon engem a Seyeonhoz hasonló rohadékoktól.

Step-Daddy | JiKook✔️Where stories live. Discover now