ספיישל - 1

716 20 21
                                    

״אלוהים ליה , עברו כבר קרוב לשלוש שנים . את לא יכולה להמשיך להיות ככה .״ בר אמרה בעודינו צופות בטקס הפרסים באמ טי וי .

הם זכו בשלושה פרסים ; שיר השנה , אלבום השנה , והרכב השנה .

אני כל כך גאה .

ובו זמנית , כל כך שבורת לב .

אנחנו כבר בנות 18 , אני כבר בת 18 . אריק בן 21 , אלוהים כמה שהוא גדל .

המון דברים השתנו מאז , וכשאני אומרת המון אני מתכוונת לזה .

בר וזבדיאל לא ניסו לפתח את הקשר שלהם לדבר רציני והחליטו להשאר ידידים , והם כך גם עד היום . מהצד השני ; כריסטופר , עשה כל מה שהוא יכל כדי להשיג אותה שוב .

היא נתנה לו את הצ׳אנס האחרון ביותר והוא באמת ניצל אותו . כמה ימים אחרי שבר חגגה את יום הולדתה השישה עשר היא גילתה שהיא בהריון .

והיא , כמו הבן אדם שהיא ; הביאה את התינוק והחליטה להשאיר אותו מבלי להטיל אפילו ספקות . כשהיא סיפרה לכריסטופר הוא התחרפן , הם לא התראו המון זמן וכל מה שהוא רצה זה לקבל רק כמה ימים של רוגע , של שקט , אבל הוא לא קיבל את זה .

בסופו של דבר הוא הבין שזה הילד שלו , ושהוא כבר מספיק בוגר כדי להתנהל עם הדברים האלה .

ואז , תשעה חודשים לאחר מכן נולדה להם הילדה הכי מתוקה שקיימת . הם קראו לה ׳בלה׳ שמשמעותו ׳יפה׳ בספרדית .

וכמובן שבדיוק כמו השם , היא ללא ספק מלאכית קטנה וכל כך יפה שמרגיש לי חטא לבהות בה כל היום .

עיניה היו ירוקות בשילוב חום בתוכן , אפה היה קטן , שיערה היה שטני והחיוך שלה היה פשוט כובש .

בר גידלה את בלה בבית ההורים שלה . להורים שלה לקח את הזמן המסוים הזה בכדי לעכל שהבת הקטנה שלהם עומדת להביא להם ילד בגיל שש עשרה . אך ברגע שהבינו הם תמכו בה בצורה הכי טובה שיש .

כשכריסטופר היה מקבל חופשים מהלהקה הוא היה טס לכאן כדי לבקר את בר ולהיות עם התינוקת כמה שיכל , היא בכל זאת הבת שלו .

מדי פעם הוא היה עובר אצלי ביחד עם בלה כדי לומר שלום ולבדוק כמה השתנה . אך מאז שבר חגגה את יום הולדתה השמונה עשר , היא החליטה שמוטב לתינוקת ולה אם היא תעבור לגור במיאמי ביחד עם כריסטופר בבית שבנו .

הם עבדו במשך חודשים על גבי חודשים על עיצוב הבית , ולאחר מכן עוד כמעט שנתיים עד שהבית עמד שלם ויציב .

היא נמצאת כאן פעמים בודדות , ואני נשארתי בלי כלום .

ואין מה להבין לא נכון , אין יותר מאושרת ממני . אבל כשאני מסתכלת עליה , הכל מתחיל לעלות לי . הרצון לקבל את מה שיש לה , המחשבה על כך שיכל להיות לי את מה שיש לה .

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now