קמתי בבהלה באמצע הלילה,מסתכלת לצד המיטה וקולטת שכל זה היה חלום. הרגשתי את הדמעות מתחילות לחנוק אותי,רצתי לחדר האמבטיה והסתכלתי על עצמי במראה נשברת לאט לאט,הדמעות התחילו לרדת במהירות ופשוט נתתי להן,לא הצלחתי להפסיק את עצמי.
מה אם באמת היה קורה לו משהו? רק המחשבה הזאת על לאבד אותו גורמת לי לבכות יותר ויותר,אני לא מסוגלת לאבד אותו בשום מצב בעולם.
הדמעות המשיכו לרדת ואיתן גם כמה צרחות מהאבסורד,לא מצליחה לעכל.
המשכתי לייבב בבכי והורדתי את ראשי לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה שדמעות מכסות את הפנים שלי. המשכתי לבכות ולצרוח בלי סוף עד שלפתע הרגשתי יד חמה מונחת על הכתף שלי,הרמתי את ראשי למראה וראיתי את אריק. הסתובבתי אליו מהר וחיבקתי אותו כמו שלא חיבקתי אותו או כל אחד אחר במשך כל החיים שלי,לא הייתי מסוגלת לשחרר,הפחד שיקרה לו משהו עדיין עובר בי ואני לא מסוגלת לעזוב אותו. המשכתי לבכות בזמן שאריק מחבק אותי ופתאום התמוטטתי על הרצפה,ממשיכה לבכות ולצרוח ולכעוס על עצמי על המחשבות שעוברות לי בראש. אריק ירד לרצפה וניסה להרגיע אותי,מה שלא כל כך עזר. מה אם באמת היה קורה לו משהו? איך הייתי יכולה לחיוך עם עצמי? איך הייתי מסוגלת להמשיך הלאה? בלי האהבה של החיים שלי? בלי הבן אדם הכי יקר לי? אני בחיים לא חשבתי שהלב שלי יהיה מסוגל לאהוב ברמות כאלה מאז שחר,אבל אז אריק הגיע והרכיב לי את כל חתיכות הלב מחדש ואני מאושרת איתו,ואני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי או אצליח לאהוב אף אחד אף פעם.
הרבצתי לרצפה כמו מטורפת,החזקתי לעצמי הבגדים,המשכתי לבכות ולצרוח. אם הייתי מספרת את זה לאנשים הם היו חושבים שאני משוגעת,ובצדק אבל אף אחד מהם לא יצליח להבין מה זה לראות את הבן אדם הכי יקר לך מדמם למוות מול העיניים שלך,אף אחד לא יצליח להבין את ההרגשה הרעה הזאת,אף אחד. התחושה הרעה הזאת שמשהו יקרה לו עדיין עוברת בי וזה גורם לי לבכות,להתפרק,ולהישבר עוד יותר. אני לא חושבת שאריק ראה אותי אי פעם במצב הזה,זה מצב נוראי.
אריק החזיק לי את הידיים בדיוק ברגע שבאתי לשים אותם על הפנים שלי כדי שהוא לא יוכל לראות אותי, ומשך אותי לחיבוק חם ואוהב שכל כך הייתי צריכה עכשיו. ״די מלאך קטן שלי הכל יהיה בסדר אני כאן״ הוא אמר בניסיון להרגיע אותי בזמן שהמשכתי לייבב מבכי לתוך החזה שלו וגם לצרוח מרוב הפחד.
״אתה בחיים״ זה הדבר היחידי שהצלחתי להוציא מהפה שלי מרוב האבסורד שעדיין שרר בי.
אריק העביר את אצבעותיו בשיער שלי והמשיך לנסות להרגיע אותי,הפעם זה באמת הצליח לו.
״יפה שלי אני כאן הכל בסדר״ הוא לחש לי באוזן בזמן ששנינו עדיין יושבים על הרצפה והראש שלי בתוך החזה שלו ואני עדיין מייבבת בבכי והוא מלטף את ראשי ומרגיע אותי. ״אתה בחיים. אתה בחיים אני לא מאמינה שאתה באמת בחיים״ אמרתי ואני בטוחה שהוא בכלל לא מבין על מה אני מדברת בכלל.
אחרי שעה שלמה שהמשכתי לבכות,אחרי שעה שלמה שהמשכתי לצעוק,אחרי שעה שלמה שהמשכתי להרביץ לרצפה כמו משוגעת,אחרי שעה שלמה שאפילו ניסיתי לפגוע בעצמי ואריק לא נתן לי,
אחרי שעה שלמה של כל הטירוף הזה אריק הרים אותי והשכיב אותי לידו במיטה. ״הכל יהיה בסדר נסיכה שלי אני מבטיח״ז הוא אמר והניח נשיקה קטנה בקודקוד ראשי ונשכבתי בצד המיטה.
״בואי הנה״ הוא אמר בחיוך ומשך אותי אליו ושם את ראשי על החזה שלו. לא הצלחתי להגיד כלום,הרגשתי כאילו אני משותקת.
לאט לאט הרגשתי את העייפות נופלת עליי וצנחתי לתוך שינה ארוכה.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...